اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج خمام:

قیام امام حسین (ع) برای حفظ آرمان‌های اسلام بود

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) در مردم روزافزون است، گفت: امام حسین (ع) برای حفظ آرمان‌های اسلام قیام کرد و شهید شد.

قیام امام حسین (ع) برای حفظ آرمان‌های اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، داوود رضازاده عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام خمام  با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم اظهار کرد: هر سال که می‌گذرد، حزن و اندوه مردم نسبت به قیام عاشورا شعله‌ورتر می‌شود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در مقابل ظلم ایستادگی کرد، افزود: امام حسین (ع) در برابر دشمنان خدا و جبهه‌ کفر و ظالم ایستادگی کرد.

این بسیجی پاسدار درباره انس شهدای دفاع مقدس با سالار شهیدان، گفت: مردم در دهه‌ نخست انقلاب در سال 57 با اخلاص و اعتقاد وارد عرصه‌ مبارزه شدند و پس از اینکه انقلاب با مدیریت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیروز و جنگ به ما تحمیل شد زمانی بود که نمی‌توانستیم خودمان را در عرصه‌ امنیت داخلی تجهیز کنیم و در مقابل امکانات، تسلیحات و سلاح‌های دشمن چیزی نداشتیم.

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با اشاره به اینکه در آن زمان آمادگی و توان جنگ را نداشتیم، تصریح کرد: گردان‌های ما مسلح به ایمان، ارزش‌ها و معنویت و پایبند به اسلام بودند.

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با بیان اینکه انقلاب ما نشأت گرفته از انقلاب امام حسین (ع) است، یادآور شد: با آن هجمه‌ عظیم حملات دشمن توانستیم با اخلاص توسط نیروهای انقلابی پیروز شویم.

رضازاده، شهدای دفاع مقدس را مانند شهدای کربلا دانست و افزود: مردم ما نشان داده‌اند که کمتر از مردم کربلا نبوده و با بصیرت و تدبیر خود با رهبری بنیانگذار انقلاب دشمن آب و خاک خود را شکست داده‌اند.

وی، یادآور شد: مردم ما از رژیم سلطنتی و استکبار تنفر دارند و انقلاب ما انقلابی حسینی است و شهدای ما به شهدای کربلا وصل هستند.

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با تصریح بر اینکه مردم ما حسینی و متصل به قیام عاشورا هستند، خاطرنشان کرد: در ایام محرم جبهه‌ها بوی عزا و عطر امام حسین (ع) و عشق او را داشت.

این مسئول، اشتیاق روزافزون مردم به حضور در مراسم‌های عزاداری ماه محرم را نشانه عشق روزافزون آنها نسبت به امام حسین (ع) دانست و گفت: مردم و جوانان ما به ‌صورت خودجوش شور حسینی را با حضور در مساجد و حسینیه‌ها نشان می‌دهند

رضازاده با اشاره به اینکه امام حسین (ع) خود را فدای آرمان‌های اسلام کرد، افزود: امام حسین (ع) مبارزات زیادی در برابر ظلم داشت و این قیام امام حسین (ع) است که نظام و مردم ما را به وجد آورده و به طرف این حرکت ارزشی سوق داده است.

وی با اشاره به جمله‌ای از حضرت آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت فومنی، تصریح کرد: آیت‌الله‌العظمی بهجت فرمود «با یک یا حسین (ع) در بهشت به سوی مسلمان باز است» و امیدواریم خداوند به ما توفیق آن را دهد تا بتوانیم در رکاب امام حسین (ع) باشیم.

فرمانده‌ حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) اسلام را زنده نگاه داشته است، یادآور شد: این عشق یک عشق خدادادی است و ما باید با زنده نگاه داشتن این ایام فرهنگ حسینی را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

به گزارش فارس، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام خمام با حضور بخشدار، شهردار، فرمانده سپاه ناحیه‌ مقداد، اعضای شورای شهر و شورای بخش، مدیران اداره‌ها، خانواده‌های معظم شهدا، فرمانده حوزه‌ مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)، فرماندهان پایگاه‌ها و برخی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افتتاح شد.

در جریان برگزاری مذکور طی حکمی، «مجید لطافت» فرمانده‌ پایگاه مقاومت بسیج شهدای خمام معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول