اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

نگاه ویژه مرحوم معافی به پوشش اخبار هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع)

بدون حضور مرحوم شادروان جابر معافی هر روزمان مثل ماه محرم است و از فراغ او اشک می‌ریزیم.

نگاه ویژه مرحوم معافی به پوشش اخبار هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، چند روزی از ماه محرم می‌گذرد و صدای نوحه و عزا از کوچه‌های شهرمان می‌رسد و روزهایی که آقا جابر باید همانند سال‌های قبل پیراهن مشکی بر تن کند و در مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) شرکت کند ولی...

شادروان جابر معافی در زمان حیات خود به پوشش خبرهای عزاداری امام حسین (ع) ارزش بالایی قائل می‌شد و به خبرنگاران شهرستان‌های مازندران توصیه می‌کرد در ماه محرم حداقل هر روز یک گزارش در زمینه هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) تهیه کنند.

با فرا رسیدن ماه محرم خبرگزاری فارس در مازندران رنگ‌و بوی عاشورایی به خود می‌گرفت و گزارش‌ها و خبرها به سمت‌و‌سوی عزاداری امام حسین (ع) هدایت می‌شد.

یادم می‌آید ماه محرم سال گذشته آقا جابر به من توصیه می‌کرد که خبرهای عزاداری امام حسین (ع) در امامزاده عباس (ع) ساری را پوشش دهم اما امسال ...

هرچند شادروان جابر معافی در کنار ما در عزاداری امام حسین (ع) شرکت نمی‌کند اما ما با یاد او در مراسم‌ عزای امام حسین (ع) اشک می‌ریزیم.

اشک ریختن‌های ما در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) پایان پیدا نمی‌کند بلکه در تمامی مراحل زندگی‌مان وقتی به دفتر خاطراتمان گذری می‌کنیم و به یاد و خاطرات لحظاتی که با آقا جابر می‌نگریم، ناخوداگاه اشک از چشمانمان جاری می‌شود.

روزهای عمرمان به سختی می‌گذرد و ما دوستداران مرحوم آقا جابر در انتظار یک پنج‌شنبه‌ای دیگر برای رسیدن به یار قدیمی خود هستیم، ملاقاتی که بهتر بود مکانی جزء منزلگاه ابدی او باشد، اما روزگار ما را به خانه همیشگی جابر می‌کشاند.

آقا جابر عزیز؛ بدون تو هر روزمان محرم است.

===================

یادداشت از صاحب نجفی‌وشوایی

===================

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول