اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی قرارگاه ارتش در غرب کشور:

الگوگیری از قیام امام حسین (ع) جامعه را پالایش می‌کند

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: جامعه‌ای که بخواهد در مقابل هر نوع لطمه‌ای پالایش شود، باید خط امام حسین (ع) را با افتخار، عزت، سعادت و قرب الهی در پیش بگیرد.

الگوگیری از قیام امام حسین (ع) جامعه را پالایش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سلیمانی امروز در گردهما‌یی معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیا گفت: بررسی واضح و روشن فلسفه قیام عاشورای حسینی نیازمند درایت بسیار بالایی است.

به گفته وی، حرکت امام حسین‌ (ع) ایستادگی در مقابل جور و ستمی بود که معاویه و فرزندش یزید بر جامعه حاکم کرده بودند.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود: یزید برخلاف معاویه که حاکمی ظاهر‌گرا بود، هیچ‌گونه عمل زشتی را ترک نمی‌کرد و به‌صورت علنی در جامعه مرتکب فساد می‌شد.

سلیمانی تاکید کرد: امام حسین (ع) در مقابل عمل پست‌ترین فرد زمان خود ایستادگی کرد تا برای حفظ اسلام و شریعت این دین مهم‌ترین گام را برداشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که بخواهد در مقابل هر نوع لطمه‌ای پالایش شود، باید خط امام حسین (ع) را با افتخار، عزت، سعادت و قرب الهی در پیش بگیرد، تصریح کرد: آن‌چه به انسان در جامعه سربلندی و سرافرازی می‌دهد، غیرت داشتن در دین است.

سلیمانی وظیفه تمام مسئولان اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را ابتدا تذکر لسانی دانست و یادآور شد: هر فردی باید در مقابل هر منکری بایستد و این حرکت باید همگانی شود.

انتهای پیام/2700/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول