اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس بیان کرد

اعتقاد به شعار مرگ بر آمریکا

امام جمعه فردوس گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعاری است که نه تنها از سر دادن آن پشیمان نیستیم بلکه به آن معتقدیم.

اعتقاد به شعار مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی بعد از ظهر امروز در دومین کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس اظهار کرد: این کنگره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره هفت سردار و 194 شهید شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری دومین کنگره شهدای فردوس ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها و نیز پراکندن عطر شهادت در جامعه است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: جمعیتی که از جهاد و دفاع سرباز بزنند به ذلت و فقر مبتلا می‌شوند بنابراین باید برای رسیدن به مجد و سربلندی، فرزندانتان را با جهاد و دفاع آشنا کنید.

بابایی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان‌ماه روز مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شد: اهمیت این روز به اندازه‌ای است که امام(ره) آن را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول دانستند.

وی گفت: خشم انقلابی ما نسبت به بزرگ‌ترین دشمن‌مان که قصد دارد خون پاک 200 هزار شهید این مرز و بوم را پایمال کند، با شعار مرگ بر آمریکا متجلی می‌شود.

امام جمعه فردوس اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا، شعاری است که نه تنها از سر دادن آن پشیمان نیستیم بلکه به آن معتقد نیز هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز از تشکیل و فعالیت 17 کمیته مختلف برای برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس خبر داد و گفت: از مجموع 28 طرح پیشنهادی، تعداد هشت طرح اثرگذار فرهنگی به تصویب اعضای ستاد رسید و کمیته‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را به اجرا رساندند.

غلامرضا فلاحی ادامه داد: عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت امروز ما مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و همه ما وظیفه داریم که از این ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح از معراج تا مزار، برگزاری شب شعر شیدایی، اجرای طرح 40 روز با شهدا، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی و برپایی نمایشگاه طریق ولایت از دیگر برنامه‌های جانبی دومین کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس بود که در روزهای گذشته انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خاطرنشان کرد: زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه ما وظیفه داریم که برای ادای دین خود نسبت به شهدا، همواره در صحنه و گوش به فرمان رهبر باشیم.

در پایان دومین کنگره سرداران شهید و شهدای فردوس نمایشگاه طریق ولایت با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

این نمایشگاه در سه بخش شامل بخش نظامی، عفاف و حجاب، تاریخ اسلام و بیداری اسلامی برگزار و علاوه بر بازسازی عملیات منطقه خندق، ماکت عملیات کربلای 5 نیز در نمایشگاه طریق ولایت اجرا شده است.

انتهای پیام/69007/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول