اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین با موضوع امام حسین (ع)

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین با موضوع امام حسین (ع) و نماز در ایام محرم خبر داد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین با موضوع امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در بازدید از کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل اظهار داشت: شاداب‌سازی، زیبایی و پاکیزگی کتابخانه‌ها از جمله مهمترین عوامل جذب مخاطب برای حضور در کتابخانه‌های عمومی است.

وی تبلیغات محیطی جدید کتابخانه شهید مطهری را شایسته و مناسب برای مطالعه کتاب‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: علیرغم فشارهای مالی کتابداران استان اردبیل توانسته‌اند با شاداب‌سازی محیط کتابخانه‌ها، نظر اعضا را جلب کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل فعالیت‌های انجام شده در کتابخانه شهید مطهری اردبیل در خصوص شاداب‌سازی و تبلیغات محیطی را نشانگر اهتمام و همدلی مسئولان و کتابداران این کتابخانه دانست و اظهار امیدواری کرد که با افزایش منابع مالی کتابخانه‌های عمومی، تجهیز این مراکز فرهنگی سرعت بیشتری به خود گیرد.

فرهمند امین در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین با موضوع امام حسین (ع) و نماز در ایام محرم خبر داد و یادآور شد: این مسابقه کتابخوانی با همکاری ستاد اقامه نماز استان اردبیل و در سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور به آدرس www.booki.ir برگزار و به برندگان آن نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این مسئول آشنایی کتاب دوستان با موضوع اهمیت نماز از دیدگاه امام حسین (ع) و جایگاه نماز در حماسه عاشورا را از مهمترین اهداف این مسابقه عنوان کرد و گفت: کتاب دوستان و علاقمندان به معارف اهل بیت (ع) می‌توانند با شرکت در مسابقه و مطالعه منابع آن، با حقایق قیام عاشورا نیز بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما برای تبیین اهمیت و جایگاه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) در حد وسع و توانمان این مسابقه را برگزار می‌کنیم و امیدواریم نسل آینده با فلسفه و حقیقت امام حسین (ع) بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/62005/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول