اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده است

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه گفت: امروز موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه جایگاه واقعی خود را از دست داده و کم‌رنگ‌تر شده است.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضانعلی فرحبخش ظهر امروز در نشست ستاد هفته بسیج بشرویه اظهار داشت: اقتدار نظام ایران امروز به برکت بسیج است.

وی ادامه داد: بسیاری از موانع و مشکلاتی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت رو به رشد نظام ایران به وجود آمد با حضور بسیج در عرصه دفاع انقلاب، برطرف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه با تاکید بر این‌که وجود منش و روحیه بسیجی در رزمندگان سبب پیروزی در نبرد با رژیم بعثی عراق بود، افزود: امروز ما همگی مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

سرگرد فرحبخش متذکر شد: بسیج متعلق به نهاد و یا مجموعه خاصی نیست بلکه متعلق به تمامی ملت ایران در هر پست و جایگاهی می‎باشد و بر همین اساس حضور فعال سایر ادارات و دستگاه‎ها در برگزاری هر چه باشکوه‎تر برنامه‎های هفته بسیج ضروری است.

وی تقویت وحدت و همبستگی ملی، ترویج امید و شورآفرینی در جامعه به ویژه نسل جوان، تقویت روحیه جهادی و استکبار ستیزی را از جمله مهم‎ترین سیاست‎گذاری‎های سپاه پاسداران برای اجرای برنامه‎های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقوله بسیج و ترویج روحیه و منش بسیجی در جامعه سایر نهادها باید تلاش خود را برای اجرای برنامه‎های شاخص و هدفمند که همراه با ابتکار و خلاقیت و با محوریت بسیج باشد را به کار بگیرند.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول