اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

اصناف خراسان جنوبی 121 شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اصناف خراسان جنوبی با تقدیم 121 شهید، 93 جانباز، 396 رزمنده و دو آزاده در طول دوران دفاع مقدس، پشتیبانی خوبی از نظام اسلامی داشته است.

اصناف خراسان جنوبی 121 شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید واحد حسینی شب گذشته در همایش بسیج اصناف خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج اصناف خراسان جنوبی در نیمه دوم سال 88 در شهرستان بیرجند راه‌اندازی شده است.

وی افزود: افق بسیج اصناف وضعیت جامعه اصناف بوده و مهم‌ترین ماموریت در آن گسترش فرهنگ اسلامی بازار است.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی توسعه روابط برادری اسلامی، ترغیب بر اجرای قوانین اسلامی و تقویت برجسته کردن اقدامات فرهنگی و ارزشی جامعه اصناف را از اهداف و ماموریت‌های بسیج اصناف برشمرد.

حسینی با بیان این‌که بسیج اصناف خراسان جنوبی طی چهار سال فعالیت خود برنامه‌های متعددی برگزار کرده است، خاطر نشان کرد: این سازمان در راستای اهداف سازمانی خود برنامه‌هایی برای جذب و سازمان‌دهی جامعه اصناف با هدف تقویت ارزش‌های اسلامی، پشتیبانی از سیاست‌های اقتصادی دولت، تقویت تولید داخلی و توزیع، حفظ هویت اسلامی و ملی نیرو‌های بسیجی و ارزشی در اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی انجام داده است.

وی ادامه داد: تقویت نظام کنترل و حوادث غیر مترقبه، برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام فقه در بازار و تجارت اسلامی، فرهنگ کسب و کار و احیای فریضه مهم نماز جماعت از دیگر فعالیت‌های مهم این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که اصناف نقش مهمی در حماسه اقتصادی دارند، عنوان کرد: اصناف خراسان جنوبی با تقدیم 121 شهید، 93 جانباز، 396 رزمنده و دو آزاده در طول دوران دفاع مقدس پشتیبانی خوبی از نظام اسلامی داشته است.

وی فعالیت‌های بسیج اصناف خراسان جنوبی در سال جدید را در قالب پنج بخش ذکر کرد و افزود: این بخش‌ها شامل بخش فرهنگی، اردویی و گردشگری، برنامه ‌و بودجه، تربیت و آموزش و نیروی انسانی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی فعالیت‌های فرهنگی بسیج اصناف این استان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: برگزاری 180 مراسم در مناسبت‌ها، برگزاری هشت مورد همایش اقتصاد مقاومتی و روشنگری اصناف، برگزاری سه یادواره شهدای اصناف و تجلیل از خانواده شهدا، برپایی هشت جلسه بسیج اصناف و معرفی یک شهید، ایجاد شبکه پیام کوتاه و ارسال پیام کوتاه به مناسبت‌های مختلف از جمله برنامه‌های این بخش در سال گذشته است.

وی اقدامات و فعالیت‌های بخش اردویی و گردشگری را اعزام 202 نفر برای سالگرد ارتحال امام (ره)، اعزام 140 نفر به اردوی راهیان نور مناطق جنوب و اردوهای هم‌اندیشی جامعه اصناف و همایش تبیین نقش اصناف در حفظ هویت اسلامی و ملی عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به این‌که در بخش تربیت و آموزش 58 حلقه صالحین تشکیل شده است، آموزش فقه در بازار اسلامی برای 690 نفر و آموزش تکمیلی سرگروه‌های تربیتی را از برنامه‌های شاخص این بخش از فعالیت‌های بسیج اصناف برشمرد.

انتهای پیام/22481/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول