اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

جلوگیری از ایجاد حکومت اسلامی هدف مهم استکبار جهانی است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جلوگیری از ایجاد حکومت اسلامی در کشورهای مختلف، مهم‌ترین هدف استکبار جهانی است.

جلوگیری از ایجاد حکومت اسلامی هدف مهم استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی مزگی‌نژاد ساعتی پیش در مجمع عالی بسیج فردوس اظهار کرد: امروز استکبار جهانی از مقاومت کشورهای مسلمان به ستوه درآمده و به دنبال فرار از وضعیت موجود منطقه است.

وی افزود: اگر به 500 سال گذشته برگردیم و به حکومت‌های شکل گرفته در کشورهای مختلف از جمله ترکیه، هند و ایران نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که اگر چه این حکومت‌ها برای سروسامان دادن به وضعیت کشورها آمده‌ بودند، ولی همه آنها به دلایلی افول کردند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، نفوذ استعمار، قرار گرفتن حاکمان نالایق در رأس حکومت‌ها و تفرقه بین شیعه و سنی را از جمله دلایل افول حکومت‌ها در دوران گذشته عنوان و تصریح کرد: پیروزی و موفقیت ملت ایران به سبب داشتن حاکمانی باصلابت و با قدرت است که توانسته این انقلاب را تا بدین جا پیش ببرد.

مزگی‌نژاد یادآور شد: فضای کنونی منطقه به نفع استکبار جهانی و آمریکا نیست، از این رو استکبار جهانی تصمیم به مبارزه گرفته تا خط مقاومت را بشکند و از ایجاد حکومت اسلامی و نیز اتحاد کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

بسیج در 16 قشر فردوس فعال است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز گفت: در حال حاضر بسیج در 16 قشر مختلف از جمله پزشکان، فرهنگیان، هنرمندان، اصناف، کارمندان، کارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیت، اساتید، پیشکسوتان و حقوق‌دانان این شهرستان فعال است.

غلامرضا فلاحی افزود: شورای هر قشر از بین نخبگان آن انتخاب و ماموریت‌هایی به هر قشر محول می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج کارگروه فرهنگی، تربیت و اخلاق، جذب و توسعه بسیج، اقتصادی و بانوان در مجمع عالی بسیج فردوس فعال است و چنانچه مجمع به این نتیجه رسید که به تعداد بیشتری کارگروه نیاز دارد می‌توان تعداد کارگروه‌ها را تا 10 مورد افزایش داد.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول