اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 270 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در هفته دفاع مقدس 270 ویژه‌برنامه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری 270 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه این هفته در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‎که تجلیل و تکریم ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا یکی از برنامه‌های مشترک بوده که در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: در این هفته خائنان و مخالفان این جنگ معرفی خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: معرفی گروهک‌هایی که با دشمنان ایران در زمان دفاع مقدس همکاری کرده‌اند از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

قاسمی ادامه داد: برنامه‌های دفاع مقدس در خراسان جنوبی در مرکز استان، در برخی از بخش‌ها به صورت سراسری و در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان این‎که در این هفته 270 برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری مراسم رژه، یادواره شهدا و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

*افتتاح نمایشگاه 8 سال دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم بیرجند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در بیرجند و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این مراسم در شهرستان‌های قاین، نهبندان و درمیان همزمان با مرکز استان برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان این‎که سخنران ویژه این مراسم در بیرجند قهرمان رشید استاندار خراسان جنوبی است، ادامه داد: مکان برگزاری این مراسم مزار شهدای گمنام بیرجند در ساعت 7:30 صبح خواهد بود.

وی با بیان این‎که افتتاح نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است، یادآور شد: این نمایشگاه در بلوار پیامبر اعظم (ص) افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش شهید عباس‌پور در یکم مهرماه سال جاری در بیرجند خبر داد و گفت: این رزمایش توسط قرارگاه پدافند زیستی و با همکاری شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای و شهری خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: برنامه استقبال از دانشجویان و اساتید جدید‌الورود در دانشگاه پیام‌نور بیرجند توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‎که همایش بسیج فرهنگیان در یکم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش نقش فرهنگیان را در دفاع مقدس نشان می‌‌دهد.

*وجود 72 شهید حوزه بسیج مساجد در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به 72 شهید حوزه بسیج مسجد در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای حوزه مسجد امام حسین (ع) با حضور سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام عالی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: همایش سربازان و دفاع مقدس در تمامی پادگان‌ها و شهرستان‌ها برگزار و از سربازان نمونه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/69021/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول