اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دفاع مقدس نقطه مقاومت و پیروزی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‎که دفاع مقدس نقطه مقاومت و پیروزی بوده و امروز الگویی برای جامعه جهانی است، گفت: تکلیف ما در این زمان گسترش و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس است.

دفاع مقدس نقطه مقاومت و پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: با گذشت 33 سال از جنگ تحمیلی هنوز ارزش‎های آن برای مردم ایران اشکار است.

وی با بیان این‎که در 300 سال گذشته جنگ تحمیلی ایران تنها جنگی بوده که 100 درصد پیروزی بر دشمن را به دست آورده است، تصریح کرد: در این جنگ ایران هیچ سرزمینی را از دست نداده است.

وارد آمدن خسارت به 350 روستا در جنگ تحمیلی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: جنگ تحمیلی خسارت‌های سنگینی به پنج استان، 18 بخش و 350 روستا وارد کرده است.

قاسمی به تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: کشور ایران در جنگ تحمیلی 200 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان این‎که 400 هزار جانباز از جنگ تحمیلی آسیب دیده‌اند، یادآور شد: همچنین حدود 100 هزار جانباز شیمیایی از جنگ هشت ساله ایران و عراق آسیب دیدند.

دفاع مقدس نقطه مقاومت و پیروزی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‎که دفاع مقدس نقطه مقاومت و پیروزی بوده و امروز الگویی برای جامعه جهانی است، متذکر شد: تکلیف ما در این زمان گسترش و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس است.

قاسمی ادامه داد: جوانان که آینده‌سازان کشور هستند باید بیشتر با این دستاوردها آشنا شوند.

وی با بیان این‎که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای آشنا‌سازی افراد با دستاوردهای این جنگ است، اذعان داشت: در این هفته برنامه‌های مشترکی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول