اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

دشمن‌شناسی در دستور کار یادواره‌های شهدا قرار گیرد

مشاور سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: دشمن‌شناسی در دستور کار یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا قرار گیرد.

دشمن‌شناسی در دستور کار یادواره‌های شهدا قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف صبح امروز در یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید دادرس جوان و حضرت بتول(س) فردوس اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا کاری شایسته و به جاست ولی پایین‌ترین شکل تجلیل و تکریم شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به این‌که وسایل نباید ما را از هدف اصلی دور کند، افزود: اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری یادواره‌ها، تئوریزه کردن افکار شهداست.

مشاور سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز جامعه ما به شدت نیازمند بصیرت است و اگر اندیشه و وصیت‌نامه شهدا آنالیز، تجزیه و تحلیل نشود، جوان ما نمی‌تواند به ارزش و جایگاه شهید و شهادت پی‌ببرد.

قاسم‌زاده‌نداف افزود: باید از دلیل و بهانه شهدا برای رفتن به جبهه و دفاع از کشور، رمزگشایی شود تا این رموز به جوانان امروز منتقل و به الگویی برای نسل جوان تبدیل شود.

وی با اشاره به این‌که امروز سخت نیازمند دشمن‌شناسی هستیم، گفت: دشمن‌شناسی باید در دستور کار یادواره‌ها و کنگره‌ها قرار گیرد و گرنه ضربات سخت و جبران ناپذیری به ما وارد می‌شود.

آمریکا بیش از ما به ارتباط با ما نیاز دارد

مشاور سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی استکبارستیزی را یکی دیگر از وصایای شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده امام، دشمن شماره یک و سرمنشاء همه مصیبت‌های عالم، آمریکا است.

قاسم‌زاده‌نداف خاطرنشان کرد: با گذشت 34 سال از انقلاب، آمریکایی‌هایی که یک روز از فکر لطمه‌زدن به دنیای اسلام غافل ننشسته‌اند هنوز هم نمی‌توانند به اراده محکم و استوار ملت ایران ضربه بزنند.

وی یادآور شد: امروز آمریکا بیش از ما به ارتباط با ما نیاز دارد ولی در تبلیغات دروغین خود عنوان می‌کند که ایران نیاز به ارتباط با آمریکا دارد و این درحالی است که ملت ایران فشارهای زیادی را تحمل و ارتباط با آمریکا را هم چندان حیاتی و ضروری نمی‌داند.

مشاور سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی، توجه به فقرا و نیازمندان، ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را از وصایای مشترک همه شهدا دانست و گفت: امروز جامعه برای برخورد با تهاجم فرهنگی و رسانه‌های بیگانه به ایمان‌ورزی و عشق‌ورزی نیاز دارد.

انتهای پیام/69007/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول