اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ‌انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی:

ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‎که ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است، گفت: این مسئله حقیقت نهضت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی است.

ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: در امتداد قربان و غدیر برای نزدیکی به خداوند راهی جزء مقابله با شیطان نیست.

وی با بیان این‎که این مقابله نیاز به قربانی دارد، افزود: اطمینان از حرکت در این مسیر همانا اتصال به ولایت و غدیری است که تضمین کننده حرکت در این مسیر هستند.

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به سخنان مطرح شده اخیر مبنی بر این‌که امام خمینی(ره) موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری و شیطانی است و این مسئله حقیقت نهضت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی است که این روزها در جامعه شاهد مطرح شدن چالش مجددی در ارتباط با ماهیت انقلاب اسلامی از سوی برخی افراد هستیم.

سردار نظری به احیاء دوباره اسلام ناب و معرفی آن به جامعه بشریت توسط امام خمینی(ره)  و محقق شدن بیداری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: افرادی که این سخنان را می‌زنند بنا دارند ماهیت نظام اسلامی را که مبنی بر استکبارستیزی است را تغییر دهند.

وی دلیل این سخنان را قربانی نکردن منافع و تعلق خاطر و مش این افراد دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را طی کرده و این مسائل چالش‌های کوچک برای نظام اسلامی است.

 

امام خمینی(ره) ابهت غرب و امریکا را شکست

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در نخستین گام خود در آغاز نهضت اسلامی امریکا را مزدور خواند و با برقراری نظام اسلامی ابهت غرب و امریکا را شکست.

 

سردار نظری ادامه داد: آمریکا بعد از دوران دفاع مقدس به طور مستقیم وارد شد و در حمله نظامی به  افغانستان، عراق، لبنان و غره  شکست خورد و سوریه آخرین میدانی بود که دوباره شکست خورد.

وی گفتن این سخنان را نشان از مشخص شدن آدم‌های ضعیف و منافق و پرده‎برداری از افرادی که دل به انقلاب ندارند عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه نباید به کفر وابسته بود و همه افراد به ویژه دانشجویان باید هوشیار و در برابر این سخنان موضع بگیرند.

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: با طرح این مباحث پوسیده و رنگ و لعاب‌دار به جای تکیه بر ظرفیت داخلی تنها انرژی‌ها هدر می‌رود.

سردار نظری هدایت افکار عمومی را رسالت دانشجویان بسیجی دانست و تاکید کرد: باید با بصیرت هزینه‌ها را کاهش داده و از خون شهدا و انقلاب دفاع کرده و با حفظ خط ابرهیمی امتداد غدیر را قطع نکنیم.

وی متذکر شد: باید دانشجویان و سایر تشکل‌ها با نگاه مشترک و اعتماد به نظام اسلامی و ولایت نسبت به این سخنان و موضوعات وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام/22481/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول