اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان خبر داد

نهبندان شهرستان برتر خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از کسب رتبه نخست این شهرستان در خراسان جنوبی در زمینه کمک به عتبات عالیات خبر داد.

نهبندان شهرستان برتر خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار کرد: طی سال 91 مردم مؤمن این شهرستان مبلغ 175 میلیون تومان کمک نقدی به ساخت عتبات عالیات کمک کردند.

وی ادامه داد: کمک این مبلغ به عتبات عالیات سبب شد تا شهرستان نهبندان در این زمینه مقام برتر و نخست را در سطح استان کسب کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان متذکر شد: با وجود خشکسالی‌های چندین ساله در این شهرستان و وضعیت معیشتی سخت در نهبندان اما مردم این سامان ارادت و عشق خود را به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) ثابت کردند.

بخشی محبت به اهل بیت(ع) را ضامن بقا و سعادت در دنیا و آخرت عنوان کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ کمک به عتبات عالیات در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده اما باز هم باید در این راستا تلاش شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه باید از تمامی ظرفیت‌ها و زمینه‌های موجود در این شهرستان استفاده شود تا این فرهنگ شایسته در نهبندان به خوبی و به معنای حقیقی کلمه نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اذعان داشت: یکی از برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان این بوده که چند رقم آخر حقوق کارکنان و کارمندان نهبندان به بحث عتبات عالیات اختصاص یابد که امسال نیز این مهم در شهرستان عملی می‌شود.

بخشی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز مردم این شهرستان در راستای بازسازی عتبات عالیات کمک‌های خوبی را به این ستاد داشتند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان، تأکید کرد: این ستاد تاکنون در این شهرستان به منظور نهادینه‌سازی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اقدامات و برنامه‌های گسترده و خوبی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مغتنم به منظور ترویج و تبیین این فریضه در جامعه است، ادامه داد: دعوت مردم به ویژه نسل جوان به نماز جماعت و تلاوت قرآن از مهم‌ترین معروفات است که این معروفات خود به خود منکرات را از بین می‌برد.

بخشی از مدیران دستگاه‌های شهرستان خواست تا شورای امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات خود راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام/69003/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول