اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

طرح ولایت یکی از دوره‌های بنیادین است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طرح ولایت یکی از دوره‌های بنیادین بوده که در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

طرح ولایت یکی از دوره‌های بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیام یوسفی بعد از ظهر امروز در اختتامیه پنجمین دوره طرح ولایت خراسان جنوبی اظهار داشت: دوره طرح ولایت و آموزش مبانی اسلامی یکی از برنامه‌های ویژه بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به دانشجویان حاضر در جلسه ادامه داد: این دانشجویان با موفقیت در آزمون‌ها و مصاحبه‌های تخصصی به این دوره از طرح ولایت راه پیدا کرده‌اند.

امسال طرح ولایت متفاوت از سال‌های گذشته بود

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دانشجویان موفق در این دوره از طرح ولایت وارد دوره مقدماتی کشوری می‌شوند.

یوسفی این دوره از طرح ولایت را متفاوت از دوره‌های دیگر عنوان کرد و افزود: امسال این طرح در بین دانشجویانی که در اردوهای جهادی شرکت داشتند برگزار شد.

وی با بیان این‌که دانشجویان این طرح در راستای محرومیت‌زدایی در روستاها شرکت داشتند، ادامه داد: این دانشجویان سرفصل‌های مورد نیاز را در این مکان‌ها طی می‌کردند.

طرح ولایت دارای محدودیت زمانی است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی دوره‌ طرح ولایت را یکی از دوره‌های بنیادین دانست و گفت: این طرح در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

یوسفی اضافه کرد: مجری این طرح‌ بسیج دانشجویی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی با بیان این‌که این دوره‌‌ها دارای محدودیت زمانی است، متذکر شد: این دوره‌ها نمی‌تواند مبانی اندیشه اسلامی مسائل بصیرتی، تربیتی و سیاسی را به طور کامل ارائه دهد.

دانشجویان سنگربان ولایت باشند

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی خطاب به دانشجویان گفت: شما باید مدافع و سنگربان خوبی برای ولایت باشید.

یوسفی خاطرنشان کرد: بسیج از شما انتظار دارد همیشه مروج ولایت و اسلام باشید.

انتهای پیام/69010/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول