اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ آینده‌سازان روی تاتامی می‌روند

کاراته‌کاهای قزوینی در دور برگشت لیگ کاراته جام آینده‌سازان برای مصاف با رقیبان روی تاتامی می‌روند.

کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ آینده‌سازان روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته نخست از دور برگشت لیگ کاراته، جام آینده‌سازان در حالی از امروز با برگزاری 28 دیدار در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری می‌شود که کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین که در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت کاراته اردبیل، هلال احمر خراسان شمالی و تیم کاراته شهید زین‌الدین هم‌گروه هستند، در این هفته از مسابقات به مصاف تیم هیئت کاراته قرچک می‌روند.

اما در دیگر دیدارهای این مسابقات و از گروه نخست، تیم‌های شهرداری شهر قدس با باشگاه مقاومت تهران دیدار دارند و تیم‌های باشگاه انقلاب قم با تهران دشت بتن و مجتمع دخانیات گیلان با شهید صافی گلپایگان دیگر دیدارهای گروه دوم این مسابقات را برگزار می‌کنند.

از گروه سوم این رقابت‌ها تیم‌های هیئت کاراته ملارد با شوتوکان wskf اصفهان و شریعتی «گوجوریو سی واکای» با هیئت کاراته ملارد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم‌های آکادمی کاراته نوری با «همراه اول» تهران و شهرداری ساوه با شهرداری اراک برای مصاف با یکدیگر روی تاتامی حاضر می‌شوند و در نهایت در گروه ششم این مسابقات تیم‌های «شیتوریو شوبوکای» اصفهان باهیئت کاراته اسلامشهر و پیام مقاومت انزلی با شرکت کانی آرای سیرجان دیدار می‌کنند.

رقابت‌های لیگ کاراته جام آینده‌سازان با حضور 24 تیم در شش گروه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول