اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان

کاراته‌کاهای انقلاب قم برابر حریفان پیروز شدند

نوجوانان و جوانان آینده‌دار باشگاه کاراته انقلاب قم در هفته دوم لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان کشور برابر حریفان خود موفق به کسب چهار پیروزی با ارزش شدند.

کاراته‌کاهای انقلاب قم برابر حریفان پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوجوانان خوش آتیه باشگاه کاراته انقلاب قم که عضو تیم تجهیزات رزمی سامکوه در لیگ جوانه‌های کاراته کشور هستند، این هفته با آمادگی کامل برابر حریفان قرار گرفته و موفق شدند چهار پیروزی به دست بیاورند.

کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم ابتدا تیم شهرداری ساوه را با نتیجه قاطع 23 بر چهار شکست دادند و سپس به مصاف تیم هیئت کاراته قزوین (الف) رفتند که در این دیدار نیز با نتیجه 15 بر 11 پیروز شدند و شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش دادند.

این در حالی است که تا این هفته از پیکارهای کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور، نوجوانان باشگاه کاراته انقلاب در حال حاضر در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ جوانه‌ها قرار گرفته‌اند و یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

همچنین هفته دوم پیکارهای قهرمانی لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید که طی آن جوانان باشگاه کاراته انقلاب قم موفق شدند در مبارزه نخست مقابل تیم تهران دشت با نتیجه 17 بر 10 به پیروزی برسند.

کسب این پیروزی روحیه کاراته‌کاهای قمی را دو چندان کرد تا آنها در دیدار بعدی نیز با قدرت و انگیزه بیشتر برابر رقبای خود قرار بگیرند، بر همین اساس قمی‌ها در دیدار دوم نیز تیم هیئت کاراته سیستان و بلوچستان را با نتیجه 28 بر صفر مغلوب ساختند.

این در شرایطی است که امسال در رقابت‌های قهرمانی لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور به غیر از باشگاه کاراته انقلاب قم، باشگاه‌های شهاب گازسوز، شهید بیطرفان و شهید احمدلو نیز به نمایندگی از کاراته استان قم حضور دارند.

نمایندگان استان قم در هفته دوم لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان کشور با قدرت ظاهر شدند به طوری که در مسابقات لیگ جوانه‌ها تیم باشگاه شهید حاج شعبانعلی 11 بر 16 به تیم شهید بیطرفان قم باخت و البته سلیمی رشت 25 بر سه بر تیم شهید بیطرفان قم غلبه کرد.

تیم شهرداری ساوه مغلوب تجهیزات رزمی سامکوه قم شد،‌ در حالی‌که همین تیم تجهیزات رزمی سامکوه در دیگر دیدار 15 بر 11 از سد تیم هیئت کاراته قزوین عبور کرد، باشگاه شهید احمدلو 22 بر چهار برابر شهرداری اراک مغلوب شد اما در دیگر دیدار 24 بر دو از سد تیم آکادمی کاراته‌باران گذشت.

همچنین در مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور تیم انقلاب قم 17 بر 10 بر تیم تهران‌دشت پیروز شد و 28 بر صفر از سد تیم هیئت کاراته سیستان و بلوچستان گذشت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول