اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شوتوکان کاراته مازندران خبر داد

افتخارآفرینی کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی ترکیه

سرمربی تیم شوتوکان کاراته مازندران از کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و پنج برنز توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKU خبر داد.

افتخارآفرینی کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی ترکیه

علیرضا رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از آمل از کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و پنج برنز توسط کاراته‌کاهای مازندرانی در مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKU خبر داد.

وی ادامه داد: تیم شوتوکان کاراته مازندران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKU حاضر شد که به میزبانی شهر بورسا کشور ترکیه برگزار شد.

رضازاده با تاکید اینکه این مسابقات از 12 مهرماه امسال کار خود را آغاز کرده و به مدت سه روز به طول انجامید، تصریح کرد: در این رقابت‌ها 24 کشور برتر دنیا حضور داشتند که مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری شد.

وی با اعلام اینکه اعظم ملایم یکی از مربیان خوش‌نام ورزش کاراته مازندران نیز در این مسابقات کاراته‌کاها را همراهی می‌کرد، گفت: جهانبخش ناصری نیز سرپرستی تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت.

نماینده سبک شوتوکان کاراته در مازندران با اشاره به اسامی مدال‌آوران این تورنمنت جهانی اذعان داشت: مائده محمدی، زینب رضازاده و ملیحه محمدی هرسه در بخش کاتای تیمی صاحب گردن‌اویز طلا شده و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند در حالی که مائده محمدی در بخش انفرادی کاتای جوانان مدال نقره کسب کرد.

وی با بیان اینکه مائده و ملیحه محمدی در رده جوانان نیز توانستند به ترتیب اول و دوم شوند، ادامه داد: زینب رضازاده نیز در رده بزرگسالان به مقام نخست رسید.

به گفته رضازاده، آرزو لونجی نیز در رده سنی 13 سال در کاتای انفرادی اول شده و در بخش کمیته دوم شد.

رضازاده با اشاره به اینکه امیررضا قوی‌دل در بخش کاتای انفرادی 13 سال به مقام نخست و گردن‌آویز طلا دست پیدا کرد، تصریح کرد: در کمیته بزرگسالان نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم نوید خلیل‌زاده مدال نقره را از آن خود کرد و در کاتای تیمی هم علی اکبر زالی به همراه امیرحسین آرمیده و ابوالفضل جهانبخش به مقام دوم دست یافتند.

رضازاده با اعلام اینکه ابوالفضل جهانبخش و امیرحسین آرمیده هر کدام در کاتای انفرادی نیز دوم شدند، یاداور شد: ابوالفضل جهانبخش در رده 15 سال انفرادی و امیرحسین آرمیده در رده جوانان دوم شدند.

این مسئول با ابراز اینکه رضوان عظیمی در کمیته 16 سال در وزن 63 کیلوگرم سوم شد، گفت: سید علی علوی در کمیته 13 سال نیز به مدال برنز رسید.

وی در پایان یکی از مهمترین مدال‌های تیمی را در بخش کمیته بزرگسالان عنوان کرد که در آن مهدی رضازاده، نوید خلیل‌زاده و سامان سلطانی به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول