اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ کاراته آینده‌سازان دختران

هیئت کاراته قزوین از صعود به مرحله دوم باز ماند

رقابت‌های لیگ کاراته آینده‌سازان دختران باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که در نهایت تیم هیئت کاراته دختران قزوین از صعود به مرحله دوم باز ماند.

هیئت کاراته قزوین از صعود به مرحله دوم باز ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ کاراته آینده‌سازان بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری 20 دیدار در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که تیم دختران هیئت کاراته قزوین نتوانست از گروه خود به مرحله بالاتر صعود کند.

تیم دختران هیئت کاراته قزوین که در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت کاراته قم، ستاره‌های طلایی تهران، هیئت کاراته همدان و صنعت مس رفسنجان هم‌گروه بود، به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت کاراته همدان و صنعت مس رفسنجان تن به شکست داد.

دختران کاراته‌کای استان در دیدار نخست خود ابتدا مقابل تیم هیئت کاراته همدان با نتیجه سنگین و دور از انتظار 20 بر یک مغلوب شدند و در دیدار دوم خود نیز این بار با نتیجه به مراتب ضعیف‌تر 22 بر صفر بازی خود را واگذار کردند.

به این ترتیب کارنامه تیم هیئت کاراته دختران قزوین با این دو شکست متوالی بسته شد تا آنان جواز حضور در مرحله دوم جام آینده‌سازان را از دست بدهند.

اما در این گروه تیم‌های هیئت کاراته همدان و صنعت مس رفسنجان به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدارهای این مسابقات تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کاراته گیلان از گروه یک و باشگاه مقاومت و جوانه از گروه دوم به طور مستقیم با شکست دادن رقبای خود به مرحله بعدی جام آینده‌سازان صعود کردند.

انتهای پیام/77004/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول