اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 3 پیروزی و یک شکست

کاراته‌کاهای قزوینی هفته دوم لیگ جوانه کشور را پشت سر گذاشتند

رقابت‌های لیگ جوانه پسران باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که کاراته‌کاهای قزوینی مقابل رقیبان خود 3 پیروزی و یک شکست را به دست آوردند.

کاراته‌کاهای قزوینی هفته دوم لیگ جوانه کشور را پشت سر گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ جوانه پسران باشگاه‌های کشور در حالی با حضور بیش از 30 تیم در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که تیم‌های هیئت کاراته قزوین (الف) و هیئت کاراته قزوین (ب) که به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها شرکت دارند، موفق شدند مقابل رقیبان خود سه پیروزی و یک شکست را تصاحب کنند.

تیم هیئت کاراته قزوین (الف) که در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های باشگاه مقدم تهران، هیئت کاراته البرز، هیئت کاراته اسلامشهر، شهرداری ساوه و تجهیزات رزمی سامکوه همگروه است در این هفته از مسابقات به مصاف تیم‌های هیئت کاراته اسلامشهر و تجهیزات رزمی سامکوه تهران رفت که دیدار نخست خود را با پیروزی و بازی دوم خود را با شکست پشت سر گذاشت.

 

کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین در دیدار نخست خود با نتیجه 22 بر شش از سد تیم هیئت کاراته اسلامشهر عبور کردند، اما در دیدار دوم خود با نتیجه 15 بر 11 بازی را به تیم تجهیزات رزمی سامکوه واگذار کردند.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم هیئت کاراته البرز با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های هیئت کاراته اسلامشهر و باشگاه مقدم تهران با کسب 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و تجهیزات رزمی سامکوه با برتری مقابل تیم شهرداری ساوه در مکان دوم این گروه ایستاد.

اما در گروه ششم این مسابقات کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته قزوین (ب) عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند؛ به طوری که در دو دیدار متوالی موفق شدند تیم‌های هیئت کاراته قرچک و هیئت کاراته سمنان را از پیش رو بردارند.

تیم هیئت کاراته قزوین (ب) در دیدار نخست خود با نتیجه 17 بر هفت از سد تیم کاراته قرچک عبور کرد و در دیدار دوم خود نیز با نتیجه 23 بر چهار تیم هیئت کاراته سمنان را درهم کوبید تا دو پیروزی ارزشمند را از آن خود کند.

در دیگر دیدارهای این گروه تیم wskf اصفهان با نتیجه 24 بر دو تیم هیئت کاراته قرچک را شکست داد و با کسب 9 امتیاز بالاتر از تیم هیئت کاراته قزوین (ب) در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

در گروه نخست این مسابقات تیم شهید مقدسی با برتری مقابل تیم‌های آرش ماکوی و شهید زین‌الدین تهران با کسب 9 امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم کاراته باشگاه سلیمی رشت در دو دیدار متوالی تیم‌های هیئت کاراته ملارد و شهید بیطرفان قم را مغلوب کرد و با کسب 24 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

تیم شهرداری سیرجان دیگر تیم حاضر در هفته دوم این رقابت‌ها بود که با دو برد متوالی مقابل تیم‌های آکادمی کاراته نوری و هیئت کاراته کلات یک، با کسب 9 امتیاز مکان نخست گروه سوم این مسابقات را در اختیار خود قرار داد.

و بالاخره در گروه پنجم این رقابت‌ها تیم کاراته شهرداری اراک با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های باشگاه شهید احمدلو و باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای تهران با کسب 15 امتیاز به صدر جدول این گروه صعود کرد.

انتهای پیام/77004/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول