اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ جوانه

دختران کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ کاراته دختران جام جوانه، دختران کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند.

دختران کاراته‌کای قزوینی به روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ کاراته دختران کشور جام جوانه در حالی امروز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود که تیم دختران هیئت کاراته قزوین که در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است، با برگزاری و انجام دو دیدار این رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارد.

تیم دختران هیئت کاراته قزوین در دیدار نخست خود در این مسابقات به مصاف تیم صفوی شاهرود می‌رود و در دیدار دوم خود نیز با تیم ستاره‌های طلایی تهران دیدار می‌کند.

اما در رقابت‌های لیگ کاراته دختران جوان کشور جام جوانه 20 تیم حضور دارند که در چهار گروه سه تیمی و در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و هفته سوم این مسابقات با برگزاری 26 دیدار به پایان می‌رسد.

اما در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های هیئت کاراته قرچک، هیئت کاراته یزد و باشگاه جوانه به همراه باشگاه قاسمی تهران قرار است که در هفته سوم مسابقات لیگ به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کنند.

تیم‌های کاراته باشگاه حامی تهران، دانشگاه آزاد و صنعت مس رفسنجان نیز دیگر تیم‌های حاضر در گروه سوم این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اما در گروه چهارم لیگ کاراته دختران جام جوانه تیم‌های کاراته فولاد خوزستان به همراه کاراته پارسیان و اوج تهران قرار است برای تعیین سرگروه این گروه به مصاف یکدیگر بروند.

تیم‌های هیئت کاراته لرستان، هیئت کاراته مرکزی و مهر البرز دیگر تیم‌های گروه پنجم لیگ دختران کاراته کشور را تشکیل می‌دهند و بالاخره تیم‌های هیئت کاراته اردبیل، کوبه اوزاکای تهران و هیئت کاراته چهار و محال بختیاری دیگر تیم‌های حاضر در گروه ششم این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

اما مسابقات لیگ کاراته دختران کشور جام جوانه در حالی پیگیری می‌شود که همزمان با این رقابت‌ها هفته سوم از لیگ آینده‌سازان دختر باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان نیز این هفته با برگزاری 22 دیدار به پایان می‌رسد که تیم دختران هیئت کاراته قزوین در این هفته از رقابت‌ها در سه دیدار به مصاف رقیبان خود می‌رود.

تیم دختران هیئت کاراته قزوین که در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است به ترتیب به مصاف تیم‌های هیئت کاراته همدان، صنعت مس رفسنجان و هیئت کاراته قم می‌رود.

دختران کاراته‌کای استان در این سال‌ها با برنامه‌ریزی‌های منظم هیئت کاراته استان همواره در لیگ‌های باشگاهی کشور حضوری مستمر داشته‌اند و بدون شک اگر این روند با جدیت در دستور کار مسئولان کاراته استان قرار بگیرد و تداوم داشته باشد، تیم‌های کاراته بانوان استان می‌توانند عملکرد درخشانی را از خود در میادین رقابت‌های قهرمانی و لیگ‌های کشوری به نمایش بگذارند و حرکت در این راستا به طور حتم زمینه کشف استعدادهای برتر این رشته ورزشی در سطح کشور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/77004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول