اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 4 رده سنی

کاراته‌کاهای قمی به مدال‌های رنگارنگ سبک شیتوریو کاراته دو ایران دست یافتند

تیم قم در جدال با برترین‌های کشور موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای کاراته قهرمانی سبک شیتوریو کاراته دو ایران شد.

کاراته‌کاهای قمی به مدال‌های رنگارنگ سبک شیتوریو کاراته دو ایران دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هجدهمین دوره مسابقات کشوری سبک شیتوریو کاراته دو ایران در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که طی آن کاراته‌کاهای قمی این سبک توانستند مدال‌های ارزشمندی را از آن خود کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعامل سبک شیتوریو کاراته دو ایران و فدراسیون کاراته، در این مسابقات که به میزبانی شهر یزد با حضور 500 کاراته‌کا برگزار شد، تیم میزبان به مقام قهرمانی دست یافت و در حالی که تیم‌های تهران و کرمان به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند، تیم قم نیز با کسب مدال‌های رنگارنگ از این پیکارها بازگشت.

نتایج این مسابقات در حالی مشخص شد که رقابت‌ها در کاتای انفرادی نونهالان رده سنی هشت تا 10 سال، کاتای انفرادی نونهالان رده‌های سنی 11 تا 13 سال، کاتای انفرادی نوجوانان 14 و 15 سال، کاتای انفرادی نوجوانان 16 و 17 سال، کاتای انفرادی امید، کاتای انفرادی بزرگسالان، کاتای انفرادی پیشکسوتان رده‌های سنی 35 تا 45 سال، کاتای انفرادی پیشکسوتان 45 سال به بالا و همچنین در بخش کومیته این رده‌های سنی به انجام رسید.

در رده سنی نونهالان هشت تا 10 سال که پیکارهای آن در اوزان منهای 20، 23، 27، 31، 35، 40، 45 و به اضافه 45 کیلوگرم به انجام رسید، تیم قم صاحب پنج مدال شد و بدین ترتیب یکی از دوران موفق حضور خود در پیکارهای سبک شیتوریو کاراته دو ایران را پشت سر گذاشت.

در وزن منهای 27 کیلوگرم این مسابقات پیام عبدالحسینی نماینده قم در دیدار فینال، مغلوب محمدمعین راغب از یزد شد و به مدال نقره دست یافت در حالی که در وزن منهای 35 کیلوگرم رضا دهقان نیز در دیدار نهایی به نیما شریعتی از لرستان باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن منهای 45 کیلوگرم دو کاراته کای قمی با حریفان خود بر سر کسب مدال به رقابت پرداختند که در نهایت محمدجواد بلند از قم در دیدار نهایی با عبور از سد محمدمعین جلودار از یزد به مقام قهرمانی دست یافت و محمد صفری دیگر نماینده قم در این وزن سوم شد.

در وزن به اضافه 45 کیلوگرم نیز محمد حسین قوی عهد از تیم سبک شیتوریو کاراته دو قم توانست در مسابقه پایانی حریف خود از استان میزبان یعنی کیان عطاپور را شکست داده و قهرمان شود، در این وزن رضا قربانی از اصفهان و علی محبتی از بوشهر سوم مشترک شدند.

در پایان پیکارهای رده سنی 11 تا 13 سال بخش کومیته که در اوزان منهای 30، 35، 40، 45، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم به انجام رسید، مهدی آقاجانی از تیم کاراته قم در وزن منهای 40 کیلوگرم در دیدار نهایی مغلوب اسماعیل نایب حسینی از یزد شد و به مدال نقره دست یافت.

در خاتمه پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات سبک شیتوریو کاراته دو کشور در یزد و در وزن منهای 52 کیلوگرم محمدمهدی عزیززاده از قم بعد از نمایندگان استان‌های تهران و یزد در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز این پیکارها شد.

همچنین در وزن منهای 63 کیلوگرم مسابقات این دوره از سبک شیتوریو کاراته دو کشور امیرحسین حجازی به عنوان نماینده قم در مسابقه پایانی موفق به شکست محمدمهدی محمدی از زنجان شد و بدین ترتیب به مدال طلا و قهرمانی این پیکارها دست پیدا کرد.

در وزن به اضافه 70 کیلوگرم این دوره از پیکارها به میزبانی هیئت کاراته استان یزد، محمدمعین عبدالحسینی از تیم کاراته سبک شیتوریو کاراته دو استان قم توانست بعد از نمایندگان کرمان و یزد در جایگاه سوم ایستاده و صاحب نشان برنز شود.

رده سنی جوانان و در وزن به اضافه 76 کیلوگرم علیرضا حقیقت از قم بعد از نمایندگان یزد و تهران به مقام سوم و نشان برنز رسید در حالی که در رده سنی امید و در وزن منهای 68 کیلوگرم مهدی علیا از قم با عبور از سد میلاد بهنام از یزد قهرمان و طلایی شد.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول