اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزش قم

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کاراته‌کای قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کاراته‌کای استان قم با حضور مسئولان استانی و خانواده این شهدا برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کاراته‌کای قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار رشته کاراته استان صبح امروز برای نخستین بار به همت هیئت کاراته قم هنگام برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان قم برگزار شد.

مسابقات کاراته رده سنی نوجوانان قهرمانی قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ورزشکار رشته کاراته قم، نخستین رویداد ورزشی کاراته استان قم پس از انتخاب مجدد حسن عابدی با رأی قاطع مجمع به عنوان ریاست هیئت کاراته استان بود و طی آن برای نخستین بار از خانواده‌های شهدای کاراته استان قم با اهدای یک شاخه گل و لوح یادبود تجلیل و قدردانی شد.

*تاکید بر پیروی از سیره و خط مشی شهدا

حسن عابدی که اخیراً با کسب 16 رأی از 17 رأی مأخوذه در مجمع هیئت کاراته استان قم، برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت کاراته استان را بر عهده گرفته است، در ابتدای مراسم تجلیل از خانواده شهدای کاراته‌کای استان قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود ضمن تجلیل از مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر پیروی از سیره و خط مشی شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی تاکید کرد و افزود: اگر امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیر کاراته استان قم در عرصه رقابت‌های کشوری و بین‌المللی هستیم، بخش اعظمی از آن به دلیل همکاری و الطاف مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و توجه ویژه آنها نسبت به رشته کاراته است.

*جوانان و نوجوانان از راه شهدای دفاع مقدس پیروی می‌کنند

در ادامه این مراسم که با حضور برخی از مسئولان کشوری و لشگری استان قم و نیز تعداد زیادی از خانواده‌های معزز شهدای استان قم، با نظم و شکوه خاصی برگزار شد، عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود با اشاره به سجایای اخلاقی شهدای دفاع مقدس تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان ما از راه و روش شهدای هشت سال دفاع مقدس پیروی می‌کنند، شهدا در اطاعت از دستورات ولایت فقیه و رهبرشان همواره پیشقدم بودند و امروز شاهدیم که جوانان و نوجوانان ما همان مسیر را طی می‌کنند و در اطاعت از رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبری از سایرین سبقت می‌گیرند.

*باید قدردان فداکاری‌های شهدایمان باشیم

در ادامه این مراسم احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت و ضمن تجلیل از مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: امنیتی که امروز در این کشور برقرار است و ما می‌توانیم به راحتی و با خیالی آسوده به ورزش بپردازیم به خاطر ازخود گذشتگی‌ها و ایثار شهداست، لذا باید قدردان فداکاری‌های شهدایمان باشیم.

در پایان این مراسم به یادماندنی و معنوی از خانواده‌ شش شهید ورزشکار رشته کاراته استان قم با حضور مسئولان استانی، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه، بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول