اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات جهانی

کاراته‌کای نوجوان قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

با تشخیص کادر فنی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان، امیررضا میرزایی کاراته‌کای قزوینی برای حضور در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کاراته‌کای نوجوان قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میرزایی که سال گذشته در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان کشور با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد و به نوعی خبر از آمدن یک پدیده را در این رده سنی به جامعه ورزشی کاراته کشور داد، در ادامه توانست شایستگی‌های خود را به رخ دیگر حریفان بکشد و با نشان دادن توانایی‌های خود و شکست رقیبان در جریان اردوهای انتخابی تیم ملی نظر کادر فنی را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی کشورمان جلب کند.

میرزایی که در وزن منهای 55 کیلوگرم برای تیم ملی کاراته کشورمان به روی تاتامی می‌رود خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که آبان ‌ماه سال جاری در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

به همین منظور اردوی آماده‌سازی تیم کاراته نوجوانان کشورمان از روز گذشته با حضور ملی‌پوشان تیم ملی زیر نظر مربیان تیم ملی در تهران آغاز شده است و میرزایی نیز به همراه سایر کاراته‌کاهای کشورمان تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بدون شک حضور امیررضا میرزایی در رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان جهان افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی کاراته استان قزوین است، نکته‌ای که حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین نیز مهر تأیید بر آن می‌زند و می‌گوید: میرزایی با استعداد و پشتکار بسیار خوبش می‌تواند تا سال‌ها از برترین‌های کاراته‌های ایران باشد و حضور در تیم ملی رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسال را نیز تجربه کند.

داوری اعتقاد دارد که میرزایی درخشش فوق‌العاده‌ای را در طول یک سال گذشته از خود در مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی به نمایش گذاشته است و به طور حتم این توانایی را دارد که در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان از نام و اعتبار کاراته کشورمان در مقابل حریفان قدرتمند جهانی دفاع کند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین می‌گوید: علاوه بر امیررضا میرزایی، حضور مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان این نوید را می‌دهد که این دو ورزشکار هم بتوانند در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرند و جواز شرکت در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا را کسب کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول