اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 بخش آقایان و بانوان:

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبکی قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

کاراته‌کاهای قمی در دو بخش آقایان و بانوان در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم و مدال‌های طلا، نقره و برنز مقابل حریفان خود در مسابقات سبکی قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبکی قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته از جمله رشته‌های ورزشی رزمی مدال‌آور در بین ورزش‌های فعال قم است که سبک‌ها و رشته‌های مختلفی را به عنوان زیر مجموعه خود دارد و ورزشکاران متعددی در رده‌های سنی مختلف در بخش قهرمانی آن در میادین متنوع حضور می‌یابند.

همچنین کاراته استان قم در هر دو رشته کنترلی و غیر کنترلی ورزشکاران بسیار مستعدی دارد و علاوه بر حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، در سبک‌های متعدد زیر مجموعه نیز به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام‌های زیادی انجام می‌دهد.

این در شرایطی است که علاوه بر افتخاراتی که کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های برنامه‌ریزی شده از سوی فدراسیون کاراته در طول سال‌های اخیر کسب کرده‌اند، کاراته‌کای فعال در سبک‌های مختلف نیز مدال‌های رنگارنگی به ویترین افتخارات ورزش قم افزوده‌اند.

در حالی که کاراته‌کاهای قمی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان رقابت خود در مسابقات لیگ‌های جوان و آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور را آغاز کرده‌اند، برخی از آن‌ها در اردوی تیم ملی هستند و دیگر نفرات نیز کم کم آماده لیگ بزرگسالان کشور می‌شوند، کاراته‌کاهای قمی شاغل در سبک‌های مختلف نیز این هفته در رقابت‌هایی مهم به مصاف حریفان می‌روند.

در روزهای آتی کاراته‌کاهای مدعی کشور در سبک‌های کیوکوشین ufk، انشین کاراته، کیوکوشین ماتسویی و ساساکی‌ها و همچنین در آزمون دان سبک کیوکوشینufk، کلاس مربیگری درجه سه انشین کاراته و سبک‌های کیوکوشین ماتسویی و ساساکی‌ها مسابقات قهرمانی کشور به روی تاتامی می‌روند.

بر اساس هماهنگی و تعامل این سبک‌ها با فدراسیون کاراته، سبک کیوکوشین ufk کشور در نظر دارد آزمون دان یک تا سه کاراته بانوان و یک تا چهار کاراته آقایان را از امروز تا بیستم مهر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان کرمان برگزار کند.

از سوی دیگر سبک انشین کاراته کشورمان برگزاری دوره مربیگری درجه سه این سبک خود را در دو بخش آقایان و بانوان در روزهای اول تا دوازدهم مهر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان البرز برنامه‌ریزی کرده و با حضور نمایندگان استان‌های مختلف برگزار کرده است.

مسابقات قهرمانی کشور ویژه بانوان در سبک کیوکوشین کاراته در تمام رده‌های سنی روز جمعه هفته آینده یعنی نوزدهم مهر ماه در تهران برگزار می‌شود و رقابت‌های قهرمانی کشور در سبک ساساکی‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز از امروز به میزبانی هیئت کاراته استان اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول