اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن افراسیابی تهران

انقلاب قم در 4 رقابت حساس لیگ آینده‌سازان کاراته کشور به میدان می‌رود

تیم کاراته باشگاه انقلاب قم در چهار دیدار حساس و تعیین‌کننده مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.

انقلاب قم در 4 رقابت حساس لیگ آینده‌سازان کاراته کشور به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای دور برگشت لیگ کاراته آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور آغاز شده و طی آن کاراته‌کاهای آینده‌دار باشگاه انقلاب قم در چهار دیدار حساس به مصاف حریفان می‌روند.

دیدارهای هفته اول از دور برگشت لیگ کاراته آینده‌سازان با حضور تیم‌های مدعی صعود به مرحله نهایی لیگ این فصل در سالن شهید کبکانیان تهران پیگیری می‌شود و انقلاب قم به همین منظور عصر چهارشنبه راهی تهران شد تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان برود.

طبق برنامه فدراسیون کاراته در هفته اول از دور برگشت لیگ آینده‌سازان کاراته پسران قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌ها در 6 گروه به مصاف هم می‌روند که برنامه دیدارها نیز مشخص شده و انقلاب قم برای حفظ شانس صعود خود باید با تمام توان مقابل رقبا حاضر شود.

بازی‌های کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در مسابقات این هفته از لیگ آینده‌سازان کاراته پسران کشور به ترتیب با تیم‌های دشت بتن تهران، شهید صافی گلپایگان و مجتمع دخانیات گیلان است که البته با رقیب گیلانی خود 2 بار مسابقه می‌دهد.

در گروه نخست این فصل از لیگ آینده‌سازان کاراته کشور تیم‌های شهرداری شهر قدس با باشگاه مقاومت، باشگاه مقاومت با هیئت کاراته زنجان و هیئت کاراته زنجان با شهرداری شهر قدس در تلاش برای راهیابی به مرحله نهایی با یکدیگر دیدار می‌کنند.

همچنین در گروه دوم، باشگاه انقلاب قم با تهران دشت بتن، مجتمع دخانیات گیلان با شهید صافی گلپایگان، مجتمع دخانیات گیلان با تهران دشت بتن، شهید صافی گلپایگان با باشگاه انقلاب قم، شهید صافی گلپایگان با تهران دشت بتن و باشگاه انقلاب قم با مجتمع دخانیات گیلان به رقابت می‌پردازند.

در گروه سوم هیئت کاراته ملارد با شوتوکان wskf اصفهان، هیئت کاراته البرز با شریعتی گوجوریو سی واکای، هیئت کاراته البرز با شوتوکان wskf اصفهان، شریعتی گوجوریو سی واکای با هیئت کاراته ملارد، شریعتی گوجوریو سی واکای با شوتوکان wskf اصفهان و هیئت کاراته ملارد با هیئت کاراته البرز بازی می‌کنند.

در گروه چهارم، هیئت کاراته قزوین با هیئت کاراته قرچک، هیئت کاراته اردبیل با هلال احمر خراسان شمالی، هیئت کاراته اردبیل با شهید زین‌الدین هلال احمر خراسان شمالی با هیئت کاراته قرچک برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

در گروه پنجم، آکادمی کاراته نوری با همراه اول، شهرداری ساوه با شهرداری اراک و همراه اول، شهرداری اراک با آکادمی کاراته نوری به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن این‌که یک دیدار معوقه هم بین تیم‌های شهرداری اراک با تیم همراه اول انجام خواهد شد.

در گروه ششم تیم شیتوریو شوبوکای اصفهان با هیئت کاراته اسلامشهر، پیام مقاومت انزلی با شرکت کانی آرا سیرجان و هیئت کاراته اسلامشهر و شرکت کانی آرا سیرجان با شیتوریو شوبوکای اصفهان به رقابت می‌پردازند در حالی که سازمان لیگ کاراته برنامه هفته دوم گروه دوم را هم اعلام کرد تا در صورت آمادگی تیم‌ها مبارزات این گروه هم انجام و تیم‌های اول و دوم مشخص شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول