اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم

نمایندگان قم در 5 مسابقه حساس لیگ کاراته جوانه کشور از سد حریفان عبور کردند

تیم‌های اعزامی کاراته قم به رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته کشور با عنوان جوانه مقابل حریفان خود به پنج پیروزی دست یافتند.

نمایندگان قم در 5 مسابقه حساس لیگ کاراته جوانه کشور از سد حریفان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ جوانه‌های کاراته کشور در بخش پسران در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که تیم‌ها در 6 گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایندگان قم در هشت مسابقه به مصاف حریفان رفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، پس از برگزاری هفته دوم لیگ جوانه‌های کاراته پسران کشور در تهران، تیم‌های شهید مقدسی، باشگاه سلیمی رشت، شهرداری سیرجان، هیئت کاراته البرز، شهرداری اراک و wskf اصفهان در مکان‌های نخست گروه‌های اول تا ششم جای گرفتند.

در حالی که تیم‌های شهید زینالدین، شهید علی احمدلو، باشگاه شهید بیطرفان و تجهیزات رزمی سامکوه نمایندگان قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ جوانه‌های کاراته کشور به شمار می‌روند، این تیم‌ها در هفته دوم به پنج پیروزی برابر حریفان خود دست یافتند و البته در سه مسابقه مغلوب رقبا شدند.

نخستین نماینده قم که در گروه اول مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ جوانه‌های کاراته کشور حضور دارد، تیم شهید زین‌الدین است که در گروه خود با تیم‌های هیئت کاراته زنجان، هیئت کاراته ملارد (الف)، شهید مقدسی، آرش ماکو هم‌گروه است.

در حالی که در این گروه تیم شهید مقدسی هم اکنون با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، تیم شهید زین‌الدین قم در جدال با تیم شهید مقدسی صدرنشین 25 بر 9 مغلوب شد و در مسابقه دوم نیز با حساب 23 بر چهار به تیم آرش ماکو باخت.

تیم شهید بیطرفان دومین نماینده قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور محسوب می‌شود که در این گروه با تیم‌های شوتوکان ski تهران، همراه اول، هیئت کاراته ملارد (ب)، سلیمی رشت، باشگاه شهید حاج شعبانعلی هم‌گروه است و در جدال با تیم سلیمی رشت 25 بر سه باخت.

کاراته‌کاهای باشگاه شهید بیطرفان قم که از استعداد و توانایی بالایی در لیگ امسال برخوردار هستند در تلافی این باخت در مسابقه دوم با حساب 19 بر 9 تیم همراه اول را مغلوب کردند و در مسابقه سوم با حساب 16 بر 11 تیم شهید حاج شعبانعلی را شکست دادند، ضمن اینکه در این گروه هم اکنون کاراتهکاهای باشگاه سلیمی رشت با 24 امتیاز صدرنشین هستند.

در گروه چهارم تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم حضور دارد و در کنار تیم‌های باشگاه شهید مقدم، هیئت کاراته البرز، هیئت کاراته اسلامشهر، هیئت کاراته قزوین (الف)، شهرداری ساوه به رقابت می‌پردازد و در گام اول 23 بر چهار از سد شهرداری ساوه گذشت و در مسابقه بعدی 15 بر 11 مقابل تیم هیئت کاراته قزوین (الف) موفق به کسب برتری شد، ضمن اینکه در این گروه تیم هیئت کاراته البرز با 12 امتیاز در جای نخست قرار گرفته است.

در گروه پنجم تیم شهید علی احمدلو قم با تیم‌های شهرداری اراک، باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای، تولید برق هرمزگان، باشگاه کاراته باران، هیئت کاراته همدان به رقابت می‌پردازد و در گام اول 24 بر دو از سد تیم آکادمی کاراته باران گذشت و در گام دوم با حساب 22 بر 4 مغلوب تیم شهرداری اراک شد تا در این گروه شهرداری اراک با 15 امتیاز صدرنشین شود.

در گروه ششم این مسابقات تیم صنایع شهاب گازسوز قم در جدال با تیم‌های هیئت کاراته قزوین (ب)، هیئت کاراته قرچک، هیئت کاراته سمنان و wskf اصفهان برای صعود تلاش می‌کند و در تنها دیدار این هفته 13 بر 10 به صدرنشین 9 امتیازی این گروه یعنی wskf اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

انتهای پیام/78002/خ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول