اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه صعود به مرحله دوم

نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور صاحب 3 پیروزی شدند

تیم‌های اعزامی کاراته استان قم به پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود موفق به کسب سه پیروزی شدند.

نمایندگان قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور صاحب 3 پیروزی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از فصل جاری مسابقات لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور با حضور چهره‌های مستعد کاراته از استان‌های مختلف در حالی پیگیری شد که نمایندگان قم برابر حریفان خود سه پیروزی کسب کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای هفته دوم از دور رفت لیگ آینده‌سازان کشور در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و صدرنشینان هر گروه در حالی شناسایی شدند که باشگاه‌های انقلاب و شهید زین‌الدین قم در مجموع برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.

هفته دوم از دور رفت مسابقات قهرمانی لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری 29 دیدار پیگیری شد که مدعیان در گروه‌های اول تا ششم به مصاف یکدیگر رفتند و در این بین تیم‌های صنایع شهاب گاز سوز، انقلاب و شهید زین‌الدین قم به روی تاتامی حاضر شدند.

در گروه نخست این رقابت‌ها که تیم صنایع شهاب گازسوز قم با تیم‌های باشگاه مقاومت، شهرداری شهر قدس و هیئت کاراته زنجان هم‌گروه است، این تیم در تنها دیدار هفته دوم مقابل تیم باشگاه مقاومت تهران به شکست 28 بر صفر تن داد در حالی که در این گروه باشگاه مقاومت با 12 امتیاز صدرنشین است.

همچنین باشگاه کاراته انقلاب قم که در گروه دوم با تیم‌های مجتمع دخانیات گیلان، هیئت کاراته سیستان و بلوچستان، تهران دشت بن، شهید صافی هم‌گروه است در جدال با تیم تهران دشت بن با حساب 17 بر 10 به برتری رسید و 28 بر صفر از سد تیم هیت کاراته سیستان و بلوچستان عبور کرد، ضمن اینکه در این گروه تیم مجتمع دخانیات گیلان 12 امتیازی صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

در گروه سوم این دوره از پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور تیم‌های برادران امینی، هیئت کاراته البرز، هیئت کاراته ملارد، باشگاه شریعتی گوجوریو سی واکای، شوتوکان WSKF اصفهان، هیئت کاراته کرمان، هیئت کاراته البرز (الف) حضور دارند و در این گروه تیم هیئت کاراته البرز مکان نخست را با 15 امتیاز در اختیار دارد.

در گروه چهارم تیم‌های هیئت کاراته قرچک، هیئت کاراته اردبیل، هیئت کاراته خراسان شمالی، هیئت کاراته قزوین و باشگاه شهید زینالدین قم حضور دارند و تیم شهید زینالدین قم 28 بر صفر بر هیئت کاراته لرستان غلبه کرد و البته 19 بر چهار به تیم آینده‌سازان هیئت کاراته قرچک باخت تا در این گروه هیئت کاراته قرچک با 15 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی جای گیرد.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول