اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم خبر داد

رقابت مدعیان کسب مدال در نخستین جام یادواره شهدای کاراته استان قم

رئیس هیئت کاراته استان قم از رقابت مدعیان کسب عنوان قهرمانی در نخستین جام یادواره شهدای کاراته‌کای قم خبر داد.

رقابت مدعیان کسب مدال در نخستین جام یادواره شهدای کاراته استان قم

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و پیگیری و تلاش کمیته فرهنگی هیئت کاراته موفق شدیم تا کنون نام تعدادی از شهدای گرانقدر رشته کاراته در قم را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: بر خود وظیفه دانستیم که در ایام پرخاطره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین هفته دفاع مقدس، رقابت‌هایی را با عنوان نخستین جام یادواره شهدای کاراته قم برگزار کرده و از خانواده این عزیزان در حین برگزاری این مسابقات تقدیر کنیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: کاراتهکاهایی که برای شرکت در رقابت‌های نخستین جام یادواره شهدای کاراته قم ثبت نام کرده‌اند از باشگاه‌های مختلف این رشته هستند و امروز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که مسابقات کاراته قهرمانی یادواره شهدای کاراته قم به میزبانی خانه کاراته واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام می‌رسد و این سالن امروز به شکل زیبایی به یاد سال‌های دفاع مقدس تزیین شده و میزبان کاراتهکاها و خانواده شهدا خواهد بود.

عابدی بیان داشت: پسران کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در حالی برای کسب عناوین برتر برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند که در حین برگزاری این رقابت‌ها با حضور مسئولان بسیج و چند تن از عزیزان ایثارگر و جانباز جنگ تحمیلی برنامه‌ای فرهنگی نیز در نظر گرفته‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت کنونی کاراته در قم اشاره کرد و افزود: در قم استعدادهای بسیار خوبی در هر دو بخش پسران و دختران رشته کاراته وجود دارد و در سال‌های اخیر موفقیت بیشماری از طریق کاراته قم نصیب ورزش قم و کشورمان شده است.

عابدی بیان کرد: همچنین هیئت کاراته علاوه بر برگزاری رقابت‌های استانی، برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور نیز برنامه‌ریزی مطلوبی برای برپایی تمرینات و اردوهای آماده‌سازی کاراتهکاهای قم انجام داده است تا شاهد حضور پرقدرت پسران و دختران و همچنین آقایان و بانوان کاراتهکای قمی در انتخابی تیم‌های ملی و مسابقات کاراته مختلف کشوری و همچنین اعزام به رقابت‌های برون مرزی باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: امسال چندین تیم در لیگ‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کاراته باشگاه‌های کشور به نمایندگی از قم حضور می‌یابند.

انتهای پیام/2258/خ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول