اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

هیچ صداقتی در سخنان مسئولان آمریکا نیست

امام جمعه راور گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از خود صداقت در مذاکره و گفت‌وگو نشان نداده‌اند.

هیچ صداقتی در سخنان مسئولان آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته راور با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: انسان‌های با‌تقوا هر زمان در مقابل گناه قرار می‌گیرند و شیطان قصد نفوذ در درون آنها را دارد، متذکر شده و دچار غفلت نمی‌شوند و خود را به گناه آلوده نمی‌کنند.

وی در رابطه با سلسله مباحث توسعه اقتصادی و اهمیت کار و اشتغال در اسلام با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) ابراز داشت: در اسلام توجیه‌پذیر نیست که سرپرست خانواده بیکار باشد و مردی که نیازمندی‌های خانواده‌اش را تامین نکند، مجرم و گناهکار است و مجازات می‌شود و هر فردی از طرف خدا مامور است بر ‌اساس استعدادی که دارد دنبال کار و تلاش و روزی حلال برود.

تویسرکانی با اشاره به روز آخر ذی‌القعده شهادت امام جواد (ع) که در سن 25 سالگی به شهادت رسید، تصریح کرد: رفتار ظالمان با اهل‌ بیت (ع) و اصرار آنها بر اینکه دین باید از سیاست جدا باشد‌ در تاریخ زندگی همه امامان معصوم (ع) وجود دارد‌ به طوری که همه امامان تحت فشار ظالمان خودکامه قرار داشتند و امام جواد (ع) نیز در 25 سالگی ‌به شهادت رسید.

امام جمعه راور همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نامیده شده است، تصریح کرد: خانواده‌ها باید هرگونه مانع را برای ازدواج جوانان از پیش پای آنها بردارند و با حذف کردن رسم و رسوم تشریفاتی برای ازدواج آنها را برای تشکیل خانواده‌ای با آرامش یاری رسانند و با آسان گرفتن برای زوج‌های متدین زمینه ازدواج را فراهم تا فساد از بین برود.

تویسرکانی با قدردانی از مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از خود صداقت در مذاکره و گفت‌وگو نشان نداده‌اند، خاطر نشان کرد: در همین قضیه اخیر هم دیدیم که آنها با ادبیات درستی وارد مذاکره نمی‌شوند و باید توجه داشت که آمریکا با این افراط و تفریط‌ها در زمینه مذاکره قصد خیرخواهی ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف دست به تحریم ایران زدند که باید این بهانه‌ها را با عزت کامل از آنان بگیریم، زیرا آمریکا شیطان بزرگ بوده و هست و باید این قدر مرگ بر آمریکا گفت تا مرگ برای آمریکا حاصل شود. 

تویسرکانی در بخش دیگری از سخنانش هفته نیروی انتظامی را یادآور شد و از زحمات بی‌دریغ کارکنان نظامی و انتظامی در تأمین امنیت شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول