اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

صدای اسلام و شیعه در قلب آمریکا نیز شنیده می‏‌شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: تأثیرگذاری انقلاب اسلامی اکنون در کل جهان گسترش یافته و تا دل آمریکا نیز نفوذ کرده است و صدای اسلام و شیعه در قلب آمریکا نیز شنیده می‏‌شود.

صدای اسلام و شیعه در قلب آمریکا نیز شنیده می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌‏الاسلام محمد عزیزی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگی که با حضور بیش از 150 نفر در مسجد جامع روستای جیلان برگزار شد، در سخنانی با بیان اهمیت توجه به فرهنگ دینی اظهار داشت: دشمن بعد از دفاع مقدس دریافت که باید فرهنگ دینی را از ما بگیرد تا تسلیم شویم و بعد از جنگ، با جنگ نرم در این جهت تلاش کرد و همچنان تلاش می‏‌کند.

وی افزود: دشمنان هر چند به فرموده قرآن احمق هستند؛ اما در برنامه‌‏ریزی و اجرا این‎گونه نیستند و با برنامه و هدفمند جلو می‌‏آیند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: دشمنان هر چه شکست می‌‏خورند، ناامید نمی‏‌شوند و دوباره تلاش می‌‏کنند و به قول معروف از یک سوراخ چند بار هم گزیده می‏‌شوند؛ اما باز تلاش می‏‌کنند که این نشانه حماقت آن‎هاست.

وی تصریح کرد: فرهنگ دینی و ملی ایرانیان سبب شد تا دشمنان نتوانند بر این کشور مسلط شوند و با خودباوری و عزتی که انقلاب اسلامی به ما بخشید، اکنون سربلندی و افتخار از آن ماست.

عزیزی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در دنیا روی می‏‌دهد و فشارها و جنگ‎های رخ داده، همه به خاطر این است که می‏‌خواهند نسل‏‌ها را تغییر و فرهنگ‌‏ها را دگرگون کنند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ‎ترین انقلاب قرن بیستم توانست با تأثیرگذاری بر جوامع مختلف اکنون به عنوان الگویی برای ملت‏‌های آزاده مطرح باشد و این فرهنگ سبب ترس و وحشت استکبار شده است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این ترس و وحشت دشمنان را کاملاً می‏‌توان از برخوردها و فشارهای آن‎ها علیه ملت ایران به خوبی فهمید و آن‎ها همه تلاش خود را می‏‌کنند تا انقلاب را محصور و محدود کنند.

وی تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا را بی‎نظیر ارزیابی کرد و گفت: تأثیر ما اکنون در کل جهان گسترش یافته و تا دل آمریکا نیز نفوذ کرده است و صدای اسلام و شیعه در قلب آمریکا نیز شنیده می‏‌شود.

عزیزی تأکید کرد: این یعنی فروپاشی استعمار و استبداد در جهان و صدای خردشدن این تابلوهای خیالی اکنون به گوش می‏‌رسد و دوران افول آن‎ها رسیده و آن‎ها تلاش می‏‌کنند که این ابهت پوشالی را حفظ کنند.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: باید با هوشیاری و بصیرت به راه خود ادامه دهیم و بدانیم که آینده جهان از آن صالحان و مستضعفان خواهد بود و این آینده نه چندان دور نیست.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول