اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

مذاکره فرصتی برای تبیین مواضع منطقی ایران و اثبات حقانیت است

امام جمعه گناباد گفت: مذاکره فرصتی برای نشان دادن مواضع منطقی نظام اسلامی و اثبات حقانیت آن به مردم جهان است؛ فرصتی که می‌تواند هم یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

مذاکره فرصتی برای تبیین مواضع منطقی ایران و اثبات حقانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که ایران حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای دارد اما با فشار صهیونیست‌ها عقب‌نشینی کرد و گفت ایران باید غنی‌سازی را متوقف کند و این برای آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارد مایه ننگ است که رییس جمهورش استقلال نداشته باشد.

وی افزود: سخنان جدید اوباما درباره ایران او را نزد مردم ایران بی‌صداقت نشان داد و منفورترین افراد نزد ایرانیان بی صداقتها هستند.

وی با بیان به اینکه آمریکایی ها غیر قابل اعتماد هستند، افزود: اینجاست که پی می‌بریم رهبر فرزانه انقلاب وقتی می‌فرمایند دشمنی آمریکا با ایران به خاطر انقلاب اسلامی است، مطلب درستی است.

صادقی‌نسب در مورد مذاکره نیز گفت: مذاکره فرصتی برای نشان دادن مواضع منطقی نظام اسلامی، اثبات حقانیت آن به مردم جهان است و مذاکره با آمریکا هم می تواند یک فرصت و هم یک تهدید باشد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به جنایتکاری مشهور هستند و ممکن است از ایران امتیازی بگیرند و امتیازی ندهند، مذاکره موجب تضعیف جبهه مقاومت و خالی کردن پشت آنهاست.

وی ادامه داد: از جمله آسیب‌های مذاکره این است که قدرتهای باطل تصور خواهند کرد که ایران اسلامی از مواضع به حق خود عقب‌نشینی کرده است.

امام جمعه گناباد بیان داشت: از دولتمردان ایران می خواهیم در همان چارچوبی که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند یعنی چارچوب نرمش قهرمانانه مذاکره کنند تا حق و حقوق ایران خدشه نبیند.

انتهای پیام/2202/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول