اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران بر کسی پوشیده نیست

امام جمعه زرند گفت: دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی و مردم قهرمان ایران بر کسی پوشیده نیست.

دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران بر کسی پوشیده نیست

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 13 مهر ماه جاری اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای مسئول برقراری امنیت در جامعه محسوب می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: در برنامه 20 ساله با عنوان افق 1404 امنیت یکی از برنامه‌های اساسی و بنیادی محسوب می‌شود که تأمین کننده این امنیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است. 

کرمی‌پور گفت: امنیت شاخه‌های متعددی دارد که هر کدام از آنها را باید یک یا چند دستگاه نظام جمهوری اسلامی تامین کنند، مثلاً برای تامین امنیت اقتصادی، برای سرمایه‌گذار باید پیش‌فرض‌ها تامین و فرد نسبت به امنیت سرمایه‌اش اطمینان داشته باشد. 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه وظیفه تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور داخلی نقش مهمی ایفا می‌کند و برای تامین هر چه بیشتر نظم در امور داخلی باید نیروی انتظامی روزبه‌روز تقویت شود. 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را مورد لطف و محبت خود قرار داده‌اند و هر ساله از این نهاد مقدس اعلام حمایت می‌کنند و ویژگی‌هایی را برای این نیرو بر می‌شمارند. 

کرمی‌پور ابراز داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «نیروی انتظامی باید دارای اقتدار باشد»، این اقتدار یک امر معنوی است که با اقتدارهای ظاهری که همان صدای کلفت، اسلحه تیز و مشت محکم است تفاوت دارد. 

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با نیروی انتظامی می‌فرمایند «نیروی انتظامی باید در چشم مردم عزیز باشد» و این عزت از رفتار نیروی انتظامی و چگونگی انجام وظیفه او ناشی می‌شود. 

کرمی‌پور با اشاره به موضع‌گیری خصمانه آمریکا بعد از مذاکره تلفنی رئیس جمهور با اوباما اذعان داشت: دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی و مردم قهرمان ایران بر کسی پوشیده نیست و رهنمودهای حضرت امام راحل هم در مورد آمریکا بر همگان روشن است.

امام جمعه زرند با اشاره به تعبیرهای امام راحل از آمریکا مثل «شیطان بزرگ» گفت:ایشان فرمودند که اگر این توطئه‌های آمریکا نبود، قطعاً نظام جمهوری اسلامی پله‌های ترقی بیشتری را پشت سر می‌گذاشت.

 وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز بارها در مورد سیاست‌های استعماری گوش‌زد کرده‌اند و می‌فرمایند «طبیعت حکومت آمریکا، سلطه‌گری است، لذا رابطه با آمریکا یعنی تحمل زورگویی، اما طبیعت نظام اسلامی و ملت ایران از زورگویی متنفر است». 

کرمی‌پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا می‌فرمایند «آمریکایی‌ها تا ابد با امام راحل آشتی نمی‌کنند» و مراد ما رژیم آمریکا و گردانندگان سیاست‌های آمریکا و هدف آنها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است. 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با پرسشی در مورد ارتباط با آمریکا می‌فرمایند «آمریکا باید سیاست‌های مبنی بر زور، ظلم، فشار و خصومت با جمهوری اسلامی، حمایت از دشمنان جمهوری اسلامی و حمایت از دشمنان ما را خاتمه دهد». 

امام جمعه زرند تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) نیز در رابطه با برقراری ارتباط با آمریکا فرموده‌اند «از زمانی با آمریکا ارتباط برقرار می‌کنیم که آدم شود». 

انتهای پیام/2446/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول