اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

چند چهره‌گی سران آمریکا مانع رابطه‌ با آنها می‌شود

‌امام جمعه رفسنجان گفت: با چند چهر‌ه‌ای بودن سران آمریکا بعید است، رابطه ایران و آمریکا به سرانجام برسد.

چند چهره‌گی سران آمریکا مانع رابطه‌ با آنها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: گفت‌وگو و ارتباط با آمریکا این روزها بحث محافل و مجالس سیاسی و ... شده است، اما با چند چهره‌گی آمریکا بعید است این رابطه به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: چرخش 180 درجه‌ای سران آمریکا پس از ملاقات با سران رژیم صهیونیستی نشان داد که آمریکا با کشور ما صادق نیست و همین عدم صداقت بصیرت ما را بالاتر می‌برد.مسئولان ما تا‌کنون عزت فروشی نکرده و نخواهند کرد و ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نفروخته‌اند و همه می‌دانند چیزی از چشمان تیز‌بین رهبر فرزانه ما پنهان نمی‌ماند.

رمضانی بیان داشت: وظیفه ما عدم پیشروی کردن است، زیرا بعضی‌ها می‌گویند از شعار مرگ بر آمریکا دست بردارید، این روحیه با روحیه امام راحل و شهدا سازگاری ندارد، مگر با یک گفت‌وگوی تلفنی آمریکا برای ما سفره رنگین می‌گستراند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه شعار‌های ما آرمان و عقیده ماست و صداقت آمریکا در عمل باید روشن شود، ابراز داشت: اگر این کشور از تجاوزگری دست برداشت آن زمان اگر بزرگان کشور ما اجازه دادند شعار مرگ بر آمریکا سر نمی‌دهیم.

رمضانی‌پور افزود: اکنون آمریکا در دام‌هایی که خود برای ملت‌های مختلف دنیا پهن کرده گرفتار شده ‌و بیش از 800 هزار کارمند خود را به تعطیلی اجباری فرستاده است و آیا این دولت دلسوز مردم ما می‌شود.

وی اذعان کرد: بیش از دو سال در تحریم‌ها هستیم، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه کارمندان خود را اخراج یا به تعطیلی اجباری و مرخصی بدون حقوق نفرستاده است، زیرا ما کشوری سربلند هستیم و از مکتب پیغمبر اسلام (ص) درس گرفته‌ایم، نان سر سفره خود می‌خوریم نه مانند آمریکا که خون مردم جهان را می‌مکد، تناول می‌کنیم‌.

این مقام مسئول افزود: آمریکا هیچ‌گاه برای ما عزت‌ نمی‌آورد، این دولت خوب می‌داند ما کاری به ساخت سلاح اتمی نداریم آنها از ایمان ما می‌ترسند و از همیشه در صحنه بودن ملت ما هراس دارند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: ما تنها باید هوشیار باشیم و با بصیرت کامل امور را رصد کنیم.

وی با اشاره به کلام زیبای امام علی (ع) گفت: مهم‌ترین تهدید برای اقتدار یک ملت ضعیف خواندن و سبک شمردن دشمن است، باید بدانیم دشمن مکر و حیله دارد.

رمضانی‌پور با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) خاطر ‌نشان کرد: بزرگ‌تر‌ها با پرهیز از سخت‌گیری‌های نابه‌جا زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند و در زندگی زنا‌شویی آنها دخالت نکنند و بیشتر به اصلاح رابطه آنها بپردازند. شرکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به همنوع ‌کار بسیار پسندیده‌ای است و مردم ما با ایمان و اعتقاد خود و روحیه خیری که دارند، همیشه در این موارد پیشقدم بوده‌اند.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی برای رفاه و امنیت جامعه تمام تلاش خود را می‌کند و از جان خود در این راستا می‌گذرد.

انتهای پیام/80016/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول