اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیجار:

دوگانگی رفتار آمریکا نشان بی‌تدبیری است

امام جمعه موقت بیجار با بیان اینکه آمریکا هیچ اراده ای برای تصمیم گیری ندارد گفت: آمریکا نوکر حلقه به گوش اسرائیل است و دوگانگی در رفتار این کشور نشان از بی‌تدبیری آنها است.

دوگانگی رفتار آمریکا نشان بی‌تدبیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام یعقوب‌علی صفری در خطبه‌های پرفیض نمازجمعه این هفته بیجار در حسینیه این شهر بر امانت‌داری مسلمین تأکید و اظهار کرد: امانت داری از سنت‌ها و اعمال حسنه و سفارش شده اسلام است و عمل به  این مهم از وظایف مسلمین است.

امام جمعه موقت بیجار با بیان اینکه امانت‌داری مسلمین از تأکیدات ائمه و بزرگان دین است بیان کرد: قرآن و اهل بیت دو امانت پیامبر نزد مسلمین است که به طور اکمل و با توجه به سفارش‌های ائمه در حفظ این امانت خطیر نزد مسلمین کوشا باشند زیرا کوتاهی از آن گناه نابخشودنی است.

صفری بر امانتداری مسئولان و نمایندگان که امانتداران اعتماد مردم به خویش هستند تأکید کرد و گفت: مسئولین و نمایندگان باید امانتدار حقوق مردم باشند و در امانت خیانت نکنند که خیانت در امانت مردم گناه بس بزرگی است.

وی در ادامه خطبه‌های پرفیض این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر رییس جمهور به سازمان ملل گفت: اقتدار ملت ایران دشمنان را همچون گذشته  وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

امام جمعه موقت بیجار با بیان اینکه آمریکا هیچ اراده‌ای از خود ندارد و وابسته به اسرائیل است گفت: بعد از گذشت پنج روز تعارض در رفتار و گفتار رییس جمهور آمریکا نشان از بی‌تدبیری و وابستگی شدید این کشور به آمریکا است.

صفری حضور پرقدرت رئیس جمهوری در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد را نمایشی از توانمندی مدیران ایران اسلامی عنوان کرد و سخنان رییس جمهور را بسیار متین، محکم، استوار و مایه افتخار ایرانیان دانست.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در سازمان ملل مبنی بر اینکه صلح، مکتب اسلام است، این سخن را تبلیغ رسالت‌های خداوند عنوان کرد.

صفری خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا به جای اینکه دست از جنگ افروزی و دخالت در امور کشورهای مسلمان بردارد متأسفانه تماما در خدمت صهیونیست قرار گرفته و همواره تعارض و دوگانگی در صحبت‌ها و اعمالش مشاهده می‌شود.

امام جمعه موقت بیجار در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتطامی به تلاشگران این عرصه خطیر بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی ناب و مغتنم برای تجلیل از دلاوری‌هایی است که تلاش و زحمات بی‌وقفه و بی‌شائبه آنها زمیـنه‌ساز استقرار سلامت در اجتماع و امنیت جامعه اسلامی است.

وی تلاش در راستای حفظ ارزش‌ها را وظیفه خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت مردمی نام برد.

صفری در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش در جامعه است اقتدار نظام را در سایه نظم و امنیت بیان کرد و گفت: پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/79015/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول