اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

اعمال ظالمانه آمریکا علیه ایران فراموش نمی‌شوند

امام جمعه برازجان گفت: اعمال ظالمانه آمریکا علیه ایران فراموش نمی‌شوند.

اعمال ظالمانه آمریکا علیه ایران فراموش نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان از رموز سعادت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت است.

وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات دین مبین اسلام باید سرلوحه امور همه ما قرار گیرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) خاطرنشان کرد: امام جواد(ع) نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اصیل اسلامی داشته است.

مصلح با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) همواره بر امر ازدواج تاکید فرمودند و امروز والدین و خانواده‌ها باید فرزندان خود را به ازدواج تشویق کنند.

وی اضافه کرد: ازدواج سبب می‌شود که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و والدین و خانواده‌ها باید به سمت ازدواج آسان حرکت کنند.

امام جمعه برازجان در ادامه به سالروز هجرت امام خمینی(ره) از عراق به فرانسه اشاره کرد و گفت: این هجرت در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار تاثیرگذار بود و این هجرت سبب شد که روز به روز مسیر انقلاب به سمت پیروزی حرکت کند.

مصلح در بخش دیگر به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی موجبات امنیت و آرامش در جامعه شده و باید از این عزیزان به نحو شایسته‌ای تجلیل کنیم.

وی به روز جهانی کودک اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها باید بیشترین همت خود را به امر تربیت صحیح و اسلامی کودکان اختصاص دهند.

امام جمعه برازجان به تماس اوباما و روحانی اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکا طی 3 دهه اخیر همواره به عنوان دشمن شماره یک ایران مطرح بوده و اقدامات زیادی بر علیه نظام اسلامی انجام داده است.

مصلح بیان کرد: مسلح کردن عراق، تقویت تروریست‌ها، تشدید تحریم‌های اقتصادی، بلوکه کردن دارایی‌های ایران و حمایت از ر‍ژیم صهیونیستی بخشی از اقدامات آمریکا در برابر ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا گفت: مذاکره با آمریکا به معنای تن دادن به ظلم نیست و به معنای دست کشیدن از آرمان‌های نظام نیز نیست.

امام جمعه برازجان یادآور شد: این مذاکرات به معنای فراموش کردن اعمال ظالمانه آمریکا علیه ایران نیست و این مذاکرات باید در راستای تامین منافع ملی باشد.

انتهای پیام/2452/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول