اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ وزیر بهداشت در کرمانشاه:

گرفتاری‌های به ‌وجود آمده برای ایران توسط آمریکا به‌ این زودی‌ها رفع نمی‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌ به این ‌زودی برطرف نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

گرفتاری‌های به ‌وجود آمده برای ایران توسط آمریکا به‌ این زودی‌ها رفع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را تحقق بخشید و رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را تشکیل داد و مردم گفتمانی را انتخاب کردند که بنای آن بر عقلانیت و اعتدال است.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: تصور مردم از اعتماد به دولت این است که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند و آرمان‌های ملت ایران پا بر جا بماند.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت در شرایط خوبی کار را در دست نگرفت و در هر وزارتخانه‌ای پیرو اعلام رئیس جمهور، به ‌زودی وضعیت و شرایط موجود به مردم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌ دلیل وضعیت خزانه، پروژه‌های زیادی تکمیل نشده، افزود: از زمانی‌که دولت تدبیر و امید کار را به ‌دست گرفته، آرمش در جامعه و در بخش اقتصادی حکم‌فرما شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش مسئولان اقتصادی کشور را در زمینه جلوگیری از افزایش تورم و بهبود شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و دارو باید مورد توجه قرار می‌گرفت، تصریح کرد: کشتی‌های زیادی در بنادر تخلیه شدند و در بخش‌های مختلف، کالاها وارد کشور شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی توفیقات به‌ دست آمده در بخش سیاسی توسط دولت را در راستای اهداف مقام معظم رهبری و پیش‌بینی دولت اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه افق‌های بسیاری گشوده شده، افزود: مقامات اروپایی در انتظار دیدار با مقامات ایرانی بودند و ملاقات‌های خوبی انجام شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تاکید کرد: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌اند به‌ زودی حل نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در نبرد دیپلماتیک بین ایران و غرب باید با امید به سلامت و توانمندی مسئولان پیروز شویم و معتقدم آینده ایران بسیار خوب است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه منطقه به ایران نیازمند است، بیان داشت: باید با عقلانیت با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول