اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مخالف است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مخالف است، گفت: مشکل آمریکا انرژی هسته‌ای نیست بلکه با اصل انقلاب و شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه مشکل دارد.

آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری رمز رستگاری افراد است و ما نیز باید تلاش کنیم تا لباس تقوا را بر تن کرده و از گناهان دوری کنیم.

وی بر ضرورت تبیین اصل معاد در جامعه تاکید کرد و گفت: خداوند متعال در سوره قیامت روز معاد را برای افراد ترسیم کرده و آنها را به این موضوع توجه داشته است.

نکونام در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور، افزود: جشن عاطفه‌ها طی سه روز در استان ما همزمان با سراسر کشور برگزار شد و از همه دست‌اندرکاران و مردمی که در این امر خیر شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

امام جمعه شهرکرد با تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات فعالان این عرصه قدردانی و تصریح کرد: با حضور نیروی انتظامی ترس و عرب بر هنجارشکنان حاکم شده و ما شاهد برقراری امنیت و آرامش در جامعه هستیم.

نکونام خاطرنشان کرد: اقدامات این خادمان سبزپوش اجر بسیار بالایی دارد چراکه به مردمی خدمات می‌کنند که برای اسلام به پا خواسته‌اند و یک حکومت اسلامی را برقرار کرده‌اند.

وی با اشاره به روز جهانی کودک، اظهار کرد: باید در نحوه برخورد و رفتار با کودک توجه ویژه‌ای داشت چراکه این طرز رفتار می‎تواند در شکل‌گیری شخصیت کودک نقش مهمی داشته باشد.

نکونام همچنین با اشاره به 13 مهرماه سالروز هجرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس، تصریح کرد: باید در همه رفتارها و گفتارهای خود از امام راحل الگو بگیریم به ویژه در شرایط فعلی که بحث رابطه و مذاکره با آمریکا مطرح است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امام خمینی(ره) همواره عنوان می‌کردند که ما قطع رابطه خود با آمریکا را جشن می‌گیریم و تا زمانی که آمریکا آدم نشود با آن ارتباط برقرار نمی‌کنیم.

نکونام با بیان اینکه در 43 مورد از سخنان مقام معظم رهبری نیز در مورد سازش‎ناپذیری با آمریکا سخن به میان آمده است، گفت: مقام معظم رهبری نیز در خط امام خمینی(ره) قرار دارند و هر دو بر سازش‌ناپذیری با آمریکا تاکید دارند.

وی با اشاره به کارگیری نرمش قهرمانانه، تصریح کرد: از آنجایی که ما جنگ طلب نیستیم و سعی داریم اختلافات را با مذاکره برطرف کنیم گاهی اقتضا می‌کند که با آمریکا وارد مذاکره شویم اما این مذاکره باید از موضع قدرت و نه از موضع ضعف انجام گیرد.

نکونام خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمریکا هنوز آدم نشده و به جایی نرسیده که بخواهد شرایط ما را بپذیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد، اظهار کرد: مشکل آمریکا انرژی هسته‌ای ما نیست بلکه با اصل انقلاب ما و شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه مشکل دارد.

انتهای پیام/68004/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول