اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

برگزاری 86 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: مجموعاً 86 هزار و 543 نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود برگزار شده است.

برگزاری 86 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دوره‌های اجرا شده در شش ماهه نخست سال‌جاری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از برنامه‌های این مرکز کردند.

وی به برگزاری دوره رایانه کار ICDL درجه 2 در فنی و حرفه‌‌ای ایجرود اشاره کرد و افزود: این دوره با 32 ساعت آموزش برای 12 نفر از مردان در مرکز بهزیستی این شهرستان برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه دوره اتوماسیون اداری درجه 2 در تاریخ ششم مرداد ماه امسال آغاز شد، گفت: این دوره در 13 شهریور ماه امسال پایان یافت.

وی اضافه کرد: این دوره با 104 ساعت آموزش برای 15 نفر از زنان علاقه‌مند در  روستای «کوسه‌لر» برگزار شده است.

پیری به برگزاری دوره پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای در روستای «گلابر» شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره با 165 ساعت آموزش برای 10 نفر از زنان علاقه‌مند به این حرفه در روستای «گلابر» ایجرود برگزار شده است.

وی به برگزاری دوره کارور سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS اشاره کرد و افزود: این دوره با 48 ساعت آموزش برای 13 نفر از مردان در کارگاه GIS اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به برگزاری دوره برق‌کار صنعتی درجه 2 در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و افزود: این دوره از تاریخ 17 فروردین ماه آغاز شده و تا پایان 29 آبان ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره برق‌کار صنعتی درجه 2 با یک هزار و 90 ساعت آموزش برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره برای 12 نفر از مردان در مرکز ثابت شهری اجرا شده است.

پیری با بیان اینکه دوره عروسک دوز با 320 ساعت آموزش در شش ماهه نخست سال‌جاری برگزار شده است، گفت: این دوره برای 11 نفر از زنان علاقه‌مند در روستای «اوچ تپه» برگزار شده است.

وی به برگزاری دوره کاربر نرم‌افزار اداری در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از 16 تیر ماه آغاز شده و در تاریخ هفتم مهر ماه به پایان رسید.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه دوره کاربر نرم‌افزار اداری با 230 ساعت آموزش اجرا شده است، گفت: این دوره برای 15 نفر از زنان ایجرودی در کارگاه رایانه برگزار شده است.

وی به برگزاری دوره راسته دوز و علاقه‌مندان به رشته خیاطی اشاره کرد و افزود: این دوره با 275 ساعت آموزش برای 15 نفر از زنان در روستای «جوقین» اجرا شده است.

پیری به عملکرد فنی و حرفه‌ای ایجرود در شش ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعاً 86 هزار و 543 نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای ایجرود برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم جامعه می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول