اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه:

سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بدنه وزارت کار دیده شود

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه خواستار توجه بیشتر به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بدنه وزارت کار دیده شود

هوشنگ علیزاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه بیش از یک ماه از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت تدبیر و امید می‌گذرد، گفت: مردم برای برنامه‌ریزی مناسب در زمینه‌های مختلف مربوط به رفاه، آموزش، سیاست و فرهنگ، منتظر تدابیر دولت تدبیر و امید و اعتدال هستند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از مهمترین سازمان‌های تحت نظارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، گفت: عدم اظهار نظر مقتدرانه وزیر درباره سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، یا از بی‌اطلاعی ایشان از برنامه‌های سازمان است یا از ظرفیت‌های آن بی‌اطلاع هستند و یا برنامه‌ها و ظرفیت‌های آن را برای اظهار نظر مناسب نمی‌دانند.

وی با اشاره به جلسه رای اعتماد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی و عدم استفاده از ظرفیت‌های آن در متن دفاع از برنامه‌های خود، خاطرنشان کرد: در جلسه رای اعتماد به کابینه شاهد سخنان وزیر با محوریت تعاون، کار و روابط کارگر و کارفرما بودیم و عدم استفاده از توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای در برنامه‌ها و سخنان ایشان همچنان ادامه دارد.

علیزاده با اشاره به برخی از اظهار نظرهای داخلی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درباره عدم انسجام سازمان، چاپ کتاب‌های بدون خواننده، انتشار مقالات و فصلنامه‌ها و ماهنامه‌های بی‌محتوا، همایش‌های متنوع و انعقاد تفاهم نامه‌های بی‌شماری که روی کاغذ جامانده است و تاثیر آن بر دیدگاه‌های وزیر، تصریح کرد: توانمند کردن افراد بی‌مهارت از مهمترین رسالت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که به نظر برخی از افراد این سازمان از رسالت و هدف اصلی خود دور شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه خواستار توجه جدی‌تر به این سازمان شد و تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در درون بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پررنگتر دیده شود.

انتها ی پیام/86015/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول