اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

را‌ه‌اندازی نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بسیجیان در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از صدور مجوز تاسیس مرکز آموزش بسیج سپاه تحت نام مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بسیجیان حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

را‌ه‌اندازی نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بسیجیان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، رحمن قلاوند اظهار کرد: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور و با تاکید بر سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر برخورداری از دانش پیشرفته در تولید علم و فناوری متکی بر منابع انسانی، سرمایه اجتماعی در تولید ملی و ایجاد اشتغال، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان منعقد شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهمنامه را تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری جوانان متخصصین و اقشار داوطلب بسیجی در امور سازندگی، گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی استان از طریق آموزش و به‌کارگیری مهارت در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر و همچنین استفاده از توان بالقوه بسیج در زمینه توسعه مهارت آموزش در شهر و روستاهای استان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: صدور مجوز تاسیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای بسیجیان حضرت ولی عصر (عج)، ارائه آموزش براساس نیازسنجی و در چارچوب برنامه مصوب و تعهدات آموزشی سالیانه، صدور گواهینامه مهارتی برای قبول شدگان در آزمون پایان دوره، استفاده از مربیان واجد شرایط و همکاری در تجهیز و راه اندازی حرفه‌های آموزشی از جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در این تفاهمنامه است.

وی عنوان کرد: براساس این تفاهمنامه دو طرف، تلاش خود را در راستای تحقق مقاصد این تفاهمنامه به‌کار خواهند گرفت تا موجب کاهش پاره از آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول