اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

جشن عاطفه‌ها کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی است

امام جمعه منوجان گفت: جشن عاطفه‌ها کمک‌رسانی برای نیازمندان واقعی است اگر ما به نیازمندان کمک کنیم، برکات زیادی در زندگی ما به وجود می‌آید.

جشن عاطفه‌ها کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان اظهار داشت: هدف از این جشن همکاری و نوعدوستی با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

وی افزود: بخشش و کمک از سیره ائمه اطهار(ع) است و ما از آن به عنوان سیره برگزیده اعتقادی یاد می‌کنیم که این خود امتیاز به شمار می‌رود، مال و ثروتی که در اختیار ما قرار گرفته امانتی است که از دست ما می‌رود و اعمال و کردار ما می‌ماند.

رضوانی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌ها از هم‌نوعان خود دریغ نکنیم که این هم‌نوعان به مصلحت خداوند در این تنگنا قرار گرفته‌اند، ما باید در این جشن زیبا شرکت و افراد را شناسایی و در این مسیر راهنمایی و قدم بردارند.

وی اذعان کرد: جشن عاطفه‌ها کمک‌رسانی برای نیازمندان واقعی است اگر ما به نیازمندان کمک کنیم، برکات زیادی در زندگی ما به وجود می‌آید.

معاون کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی است، افزود: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 24 میلیون و 176 ریال کمک به صورت کالا و 64 میلیون ریال به صورت نقدی در منوجان جمع‌آوری شد.

علیجان خودستان هدف از برگزاری این جشن را ایجاد حس نوعدوستی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق برای دانش‌آموزان دانست و گفت: کمک کردن به دیگران لذت بخشش را در بین فرزندان به وجود می‌آورد که بهترین تعلیم و تعلم است.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها منش و سیره اسلامی را در جامعه باید به وجود آوریم، عنوان کرد: در جشن عاطفه‌ها مهر و محبت و حس نوعدوستی در بین فرزندان ایجاد و تداوم پیدا می‌کند و این فرهنگ باید نهادینه شود.

ابراهیم براندیش معاون سیاسی فرماندار منوجان نیز اظهارداشت: جشن عاطفه‌ها حرکتی بسیار بزرگ است و ما باید نسبت به این موضوع حساسیت و برنامه داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی است و ملت ایران نشان داده است که حماسی هستند در این نوعدوستی هم ملت حماسه آفریده و از این ظرفیت خوب استفاده می‌کنند.

براندیش با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها ویژه دانش‌آموزان نیازمند واقعی است، خاطر نشان کرد: ما باید فرهنگ نوعدوستی را تقویت و به سمتی پیش رویم که دانش‌آموزان خودمحور باشند، یعنی بین دانش‌آموزان این جشن عاطفه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/80006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول