اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد

1134 مدرسه در هرمزگان آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال با هماهنگی آموزش و پرورش یک هزار و 134 مدرسه برای جشن عاطفه‌ها از پایگاه‌های مجهز برخوردار و 125 پایگاه نیز توسط خود کمیته امداد در استان دایر می‌شود.

1134 مدرسه در هرمزگان آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی موصلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در صورتی که مجموعه رسانه‌ها به مدد کمیته امداد بیایند به دستاوردهای زیادی دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه ترویج انفاق از اهداف کمیته امداد است، ادامه داد: طی ماه رمضان جاری در استان توسط کمیته امداد 100 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری در راه‌های خود هزینه شد.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها و نوزده مرحله برگزاری آن تاکنون افزود: این جشن به آئینی نیکو در کشور تبدیل شده است و هدف افزایش همبستگی اجتماعی در این جشن است.

موصلی افزود: طی سال گذشته میزان کمک‌های مردمی در استان به کمیته امداد به 198 میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که در شش ماهه نخست سال‌جاری میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد از رشد 112 درصدی برخوردار شده است. هرمزگان در امر جذب کمک‌های مردمی طی سال‌جاری در رتبه پنجم کشوری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال گذشته جمع کمک‌ها به 71 میلیارد ریال رسید که این رقم برای مدت مشابه در سال‌جاری برابر با 152 میلیارد ریال است. در جشن عاطفه‌های سال گذشته مجموع کمک های مردمی در استان به شش میلیارد و 844 میلیون ریال رسیده است.

به گفته موصلی این میزان نیز نسبت به مدت مشابه خود در سال 90 دارای رشد 63 درصدی است.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: هدفگذاری صورت گرفته برای امسال در باب جشن عاطفه ها برابر 21 میلیارد ریال است. در سال گذشته علاوه بر پایگاه‌های امداد و سایر پایگاه‌ها مدارس نیز با راه اندازی پایگاه‌های فعال کمک‌ها را دریافت که مجموع کمک‌های اعطایی به مدارس استان در جشن عاطفه‌ها نیز 175 درصد رشد دارد.

موصلی یادآور شد: امسال نیز با هماهنگی آموزش و پرورش هزار و 134 مدرسه برای جشن عاطفه‌ها از پایگاه‌های مجهز برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هر مدرسه یک پایگاه است، افزود: در سطح استان توسط کمیته امداد نیز 152 پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول افزود: جشن عاطفه ها همزمان در سراسر مدارس استان طی دهم مهرماه در مدارس، یازدهم در سطح شهرها و روز دوازدهم برابر با جمعه در مصلی‌ها برگزار می‌شود. صد در صد از کمک‌های جمع آوری شده در مدارس به مدارس اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول