اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان عنوان کرد

تدارک 700 پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: 700 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها در سطح استان کرمان پیش‌بینی شده است.

تدارک 700 پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در اواخر هفته جاری اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته به دنبال جذب کمک‌های مردمی و خیران برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستیم تا حماسه اقتصادی را در حوزه فرهنگی و دانش‌آموزی رقم بزنیم.

وی ابراز داشت: روزهای 10، 11 و 12 مهرماه جاری به منظور برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است که به طور همزمان در سراسر استان انجام می‌گیرد.

میرزایی تصریح کرد: چهارشنبه 10 مهرماه جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس و با نواختن زنگ عاطفه‌ها برگزار و کمک‌های دانش‌آموزی در مدارس جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه 11 مهرماه پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرها برپا شده و روز جمعه 12 مهرماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و محل ورزش‌های همگانی به جشن عاطفه‌ها اختصاص می‌یابد.

میرزایی خاطر نشان کرد: وجوهات جمع‌آوری شده از جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس بر اساس هماهنگی آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی و با نظارت مدیران مدارس صرف هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح شهر، سازمان‌ها و نهادها نیز بر اساس بانک اطلاعاتی کمیته امداد میان 29 هزار و 500 دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای جشن عاطفه‌های سال جاری بیان داشت: بر این اساس با حضور مسئولان یک مدرسه در هر شهرستان به صورت نمادین زنگ عاطفه‌ها را به صدا درمی‌آورد.

میرزایی عنوان کرد: با هماهنگی ورزش‌های همگانی استان کرمان صبح روز 11 و 12 مهرماه گردهمایی ورزشی را در پارک شورا و مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر کرمان در راستای جلب کمک‌های خیران برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به استقرار 60 پایگاه جشن عاطفه‌ها در شهر کرمان تصریح کرد: پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها از ساعت هشت صبح در پارک واقع در میدان ولی‌عصر (عج) شهر کرمان دایر و برنامه‌های فرهنگی این روز از ساعت 16 آغاز می‌شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: سال جاری بالغ بر 700 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها در سطح استان کرمان مستقر می‌شود که حدود 120 پایگاه در شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رشد 160 درصدی کمک‌های جمع‌آوری شده از جشن عاطفه‌ها در سال گذشته افزود: سال گذشته بالغ بر 600 میلیون تومان در روز جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: شماره حساب 0101800180001 سپهر بانک صادرات نیز برای دریافت کمک‌های نقدی خیران، نهادها و سازمان‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/80017/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول