اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد بیجار خبر داد

ساماندهی 100 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیجار

سرپرست کمیته امداد امام خمینی بیجار از ساماندهی 100 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان محروم و نیازمند در بیجار خبر داد.

ساماندهی 100 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیجار

مجید خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف کمک و یاری رساندن به دانش‌آموزان محروم و نیازمند و با شعار "جشن عاطفه در انتظار مهر حماسی" در سراسر کشور برگزار می‌شود از استقرار 98 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: 80 پایگاه در مدارس، چهار پایگاه در مساجد، 9 پایگاه امداد در معابر سطح شهر و هفت پایگاه بسیج در روز پنج‌شنبه کمک‌های مردمی را دریافت خواهند کرد.

خدابخشی با بیان اینکه جشن ملی مذهبی عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، سازمان بسیج مستضعفین و همکاری صدا و سیما در سرتاسر کشور هر ساله برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در سطح مساجد و مدارس و پایگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، اذعان داشت: ایرانیان نوع دوست خصوصا مردم خیر استان کردستان و بیجار همواره در کمک‌رسانی به نیازمندان از هم پیشی گرفته و یاری رسان کمیته امداد در امر کمک‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی بیان کرد: انتظار ما از  مردم خیر بیجاری این است که همچنان که از آغاز شروع سال تحصیلی ما را یاری کرده، بار دیگر از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی یاری‌رسان کمیته امداد برای تأمین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار یکی از سیاست‌های کمیته امداد را مسجدمحوری عنوان کرد و از ایجاد شبکه نیکوکاری در مسجد امام رضا (ع) بیجار در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: کمیته امداد در صدد است از طریق مساجد افراد نیاز مند و همچنین افراد خیر را شناسایی کرده و با مسجد دخیل کرده که بتوانیم خدمات را از طریق مساجد به مردم نیازمند نیز برسانیم.

خدابخشی در ادامه بیان کرد: در سال 91،  400 نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف و 90 نفر دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی بیحار قرار گرفتند.

این مسئول از مردم خیر و نوع دوست بیجاری دعوت کرد با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و کمک نقدی و غیرنقدی خود خنده بر لبان دانش‌آموزان نیازمند و محروم شهرستان بنشانند.

وی در پایان اظهار کرد: شماره حساب 0104272023008 بانک صادرات برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اختصاص یافته است.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول