اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردیس خبر داد

‌آمادگی مردم فردیس برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردیس از آمادگی این نهاد و همچین مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان برای برگزاری باشکوه جشن عاطفه‌ها خبر داد.

‌آمادگی مردم فردیس برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها

حسین باریکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در زمان بازگشایی مدارس و همزمان با ماه مهر که ماه مهر و محبت و دوستی است، جشن بزرگی در سراسر ایران با نام جشن عاطفه‌ها برگزار شده و مردم خیر ایران اسلامی در این جشن با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و دانش‌آموزان محروم مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت مردم ما همواره در امور خیر و انسان‌دوستانه خوب و ارزشمند بوده و به طور قطع امسال نیز ما شاهد حضور گسترده مردم برای حمایت از محرومان و نیازمندان در جشن عاطفه‌ها خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردیس در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان انجام شده است؟ گفت: برای این منظور ما کمیته‌ای را حدود یک ماه قبل تشکیل داده و با توجه به امکانات و نیازهای شهرستان، برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته است.

باریکانی افزود: بخش مهمی از کار مربوط به فراهم‌سازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی است که برای این منظور با همکاری و هماهنگی‌ سازمان‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و شهرداری اقدامات لازم انجام شده است.

فعالیت 100 پایگاه در جشن عاطفه‌های فردیس

وی بیان داشت: بر اساس این برنامه مقرر شد که یک صد پایگاه جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی در شهرستان فردیس طی سه روز که جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، دایر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردیس این پایگاه‌ها در مدارس و همچنین خیابان‌ها و میادین اصلی فردیس فعال خواهند شد و در مدت برگزاری جشن اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

باریکانی گفت: در روز چهارشنبه دهم مهر ماه این جشن در سطح مدارس برگزار شده و روز پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم نیز پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرستان فعال خواهند بود.

نقش حساس رسانه‌ها در برگزاری باشکوه جشن عاطفه‌ها

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از جشن عاطفه‌ها توسط رسانه‌ها گفت: یکی از مهمترین وظائف در برگزاری هر چه بهتر جشن عاطفه‌ها بر عهده رسانه‌ها است که با آگاهی‌بخشی و تلاش در جهت ترویج روحیه فداکاری، هم نوع دوستی و مشارکت در امور خیر در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.

باریکانی در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز رسانه‌ها به یاری کمیته امداد امام خمینی آمده و بتوانیم در یک روز باشکوه، شادی را در میان مردم خیر و همچنین نیازمندان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2302/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول