اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت خبر داد

ایجاد 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در جیرفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت گفت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با ایجاد 100 پایگاه در این شهرستان با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» برگزار می‌شود.

ایجاد 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسماعیل امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در شهرستان جیرفت با ایجاد 100 پایگاه با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در سال جاری در شهرستان جیرفت از 10 تا 12 مهرماه برگزار می‌شود، افزود: این جشن با همکاری صدا و سیما، اداره ورزش و جوانان، بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برپا خواهد شد.

امیری با بیان اینکه این جشن با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان در مدرسه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای برپایی هر چه بهتر این جشن 15 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار توسط کمیته امداد امام خمینی جیرفت راه‌اندازی و 65 پایگاه در مدرسه‌های شهرستان، پنج پایگاه در پایگاه‌های بسیج و 10 پایگاه نیز در مساجد ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه 10 مهرماه جشن عاطفه‌ها در مدرسه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد و پنجشنبه 11 مهرماه پایگاه‌های کمیته امداد، مساجد و بسیج راه‌اندازی می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند، اما بهتر است این کمک‌ها نقدی باشد، گفت: روز جمعه 12 مهر‌ماه نیز پایگاه‌هایی در محل برگزاری نماز جمعه در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‎شود.

امیری گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 375 میلیون و 898 هزار و 250 ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/80002/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول