اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 650 پایگاه ثابت و سیار

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: جشن عاطفه‌ها از 6 لغایت دوازدهم مهرماه جاری با استقرار 650 پایگاه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 650 پایگاه ثابت و سیار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، علیرضا دهقان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همزمان با ایام بازگشایی مدارس، آغاز بهار علم و دانش با حضور پرشور خود در مراسم معنوی و ملی جشن عاطفه‌ها یاریگر دانش‌آموزان نیازمند می‌شوند و در یک روز به یاد ماندنی جلوه‌های زیبا از عطوفت، مهرورزی و ایثار را در جای جای میهن به نمایش می‌گذارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی 93-92 از 6 لغایت دوازدهم مهرماه جشن عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و نیازمند به صورت باشکوه در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای اجرا و برگزاری جشن عاطفه ها بیش از 650 پایگاه ثابت و سیار در سیستان و بلوچستان هدف گذاری و آماده دریافت کمک‌های مردمی خواهند بود.

این مسئول در ادامه افزود: هماهنگی با آموزش و پرورش جهت استقرار پایگاه در هر آموزشگاه، استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهر و روستاها، هماهنگی با ائمه جمعه و جماعت مساجد و همچنین تشریح برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در شورای اداری شهرستان از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان برای برگزاری هرچه بهتر این جشن است .

دهقان با تاکید بر اینکه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند به همت اولیای مدارس انجام شده، عنوان کرد: هدایا با حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان نیازمند در مدت ‌زمان کوتاهی توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تجربیات کمیته‌ امداد از برگزاری هر ساله جشن عاطفه‌ها در توزیع به موقع هدایای این جشن، ابراز امیدواری کرد: هدایای نقدی و غیرنقدی در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان سراسر کشور برسد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور فرصت خوبی برای ایجاد فضای سخاوت و بخشش در میان دانش‌آموزان است، تاکید کرد: کمیته امداد، بسیج مستضعفان، ‌وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیما در این جشن به دنبال ترغیب مردم کشورمان به تقسیم شادی‌های خود با کسانی هستند که به هر دلیلی از محرومیت رنج می‌برند.

این مسئول با تاکید بر این که توزیع هدایای جمع‌آوری شده در هر مدرسه برعهده مسئولان آموزش و پرورش است و کمیته‌ امداد امام خمینی تنها بر این پروسه نظارت می‌کند، تشریح کرد: اولویت استفاده از کمک‌های مردمی به پایگاه‌های مستقر در مدارس با دانش‌آموزان محروم همان مدرسه و سایر مدارس منطقه است.

دهقان در ادامه با اشاره به این که آمار جامعه‌ هدف و مشمولان این کمک‌ها در مدارس کشور در اختیار کمیته‌ امداد نیست، اذعان داشت: شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و توزیع کمک‌های مردمی با حفظ کرامت انسانی آنان برعهده مسئولان آموزش و پرورش و اولیای مدارس است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول