اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از برگزاری جشن عاطفه‌ها از روز دهم لغایت دوازدهم مهر ماه سال جاری در ملایر خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: در حال حاضر هفت هزار و 232 خانوار در قالب 14 هزار و 255 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر هستند.

وی اشاره به اینکه از سال گذشته تعداد خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد ملایر دو هزار و 500 نفر افزایش داشته است ابراز داشت: هدف کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه رسانه‌های خبری شهرستان ملایر در اطلاع‌رسانی به موقع در کنار کمیته امداد بوده و همین اطلاع‌رسانی‌ها باعث درآمدزایی و جذب بیشتر خیرین در دستگیری از نیازمندان زیر پوشش این نهاد شده است، گفت: درآمد صدقات شهرستان از سال 90 تا کنون سه برابر شده است

وی بیان کرد: در آمد صندوق‌های صدقات شهرستان در دو سال گذشته 32 میلیون تومان بوده که در سال جاری به 86 میلیون تومان رسیده است.

کولیوند در ادامه به برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جشن عاطفه‌ها امسال به مدت سه روز در ملایر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز دهم مهرماه جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های سطح مدارس، روز یازدهم در سطح شهر و معابر و میادین اصلی و روز دوازدهم نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه پایگاه‌های کمیته امداد کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم ملایر را جمع‌آوری خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد ملایر تعداد پایگاه‌های امسال را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر 240 پایگاه برشمرد و ابراز داشت: از این تعداد 226 پایگاه در سطح مدارس، 6 پایگاه در سطح شهرستان و هشت پایگاه در سطح بسیج خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: پایگاه‌های مدارس در همه مدارس شهرستان و پایگاه‌ها نیز در شهر ملایر، سامن، جوکار و ازندریان است.

کولیوند در ادامه مبلغ پیش‌بینی شده در جشن عاطفه‌های امسال را حداقل  120 میلیون و حداکثر 143 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 118 میلیون تومان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول