اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی خبر داد

ایجاد هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از ایجاد یک‌هزار و 54 پایگاه در جشن عاطفه‌های امسال در نقاط مختلف استان خبر داد.

ایجاد هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن ولیئی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های امسال بیش از یک‌هزار و 54 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است که از این هزار و 13 پایگاه ثابت و 41 پایگاه سیار خواهد بود.

به گفته این مسئول، از یک‌هزار و 54 پایگاه، 55 پایگاه متعلق به بسیج، 698 پایگاه برای مدارس، 145 پایگاه مردمی و 156 پایگاه مربوط به کمیته امداد امام خمینی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار همه در انتظار مهر حماسی خبر داد و گفت: هر ساله جشن عاطفه‌ها به ‌منظور دستگیری از دانش‌آموزان و دانشجویان مستمند با همکاری نهادهای مختلف برگزار می‌شود که امسال نیز همچون سال‌های گذشته آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی، بسیج و صدا و سیما در برگزاری این جشن همکاری دارند.

ولیئی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 8 هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجوی بی‌بضاعت زیرپوشش کمیته امداد استان مرکزی قرار دارند.

وی گفت: سال گذشته 598 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به 680 میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/87004/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول