اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری صورت گرفت

تجلیل از 13 استاد پنجمین دوره طرح ولایت در قزوین

13 استاد برتر پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تجلیل شدند.

تجلیل از 13 استاد پنجمین دوره طرح ولایت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، 13 استاد برتر پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان استانی از جمله سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تجلیل شدند.

در پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان 14 کلاس مباحث معرفتی با حضور دانشجویان و استادان مجرب و متعهد از حوزه علمیه قم و قزوین برگزار ‌شده است.

کلاس‌های معرفتی هر روز صبح‌ها از ساعت 7:45 تا 9:45 دقیقه برپا می‌شد و دانشجویان برای افزایش اطلاعات معرفتی در مسائل مختلف با شرکت در این کلاس‌‌ها، از سخنان استادان بهره‌مند می‌شدند.

این کلاس‌ها به صورت 30 نفره در دانشکده علوم پایه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) دایر می‌شد.

تفسیر خطبه متقین از دیگر برنامه‌های پنجمین دوره طرح ولایت بود که پیش از نماز مغرب و عشا با حضور سید شمس‌الدین موسوی شالی برگزار می‌شد.

همچنین 14 همایش بصیرتی و معنوی با حضور استادان مجرب کشوری در پنجمین دوره طرح ولایت به مدت 11 شب برای دانشجویان برگزار شده است.

در این طرح چهار کارگاه فرهنگی نیز برپا ‌شد که برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در چهار گروه خواهران و برادران به صورت آموزشی، اجرایی و عملیاتی با عنوان «ماهواره و تأثیر آن در سبک زندگی اسلامی و غربی» از جمله این کارگاه‌ها بوده است.

استادان این دوره در برنامه‌های مختلف این طرح حضور داشتند تا بتوانند اطلاعات و آگاهی‌های دانشجویان را نسبت به مسائل مختلف ارتقا دهند و همچنین آموزش‌های معرفتی، اخلاقی و بصیرتی را به آنان ارائه کنند.

در پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان ضمن استفاده دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی، معرفتی و سیاسی به منظور ارتقای اطلاعات برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در دانشگاه‌ها، استادان نیز تلاش خود را در بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به اطلاعات دانشجویان به کار گرفتند.

انتهای پیام/77009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول